معرفی مرکز خرید برجمان یکی از قدیمی ترین مراکز خرید در دبی

به گزارش مجله پیوند، شهر دبی یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری در سطح جهان است. معرفی مرکز خرید برجمان دبی به عنوان بزرگ ترین مرکز خرید این شهر نیز برای کسانی که قصد مسافرت و شرکت در تور دبی را دارند به شدت حائز اهمیت است.

معرفی مرکز خرید برجمان یکی از قدیمی ترین مراکز خرید در دبی

اصولا خرید کردن بخش ویژه ای از مسافرت یک شخص را تشکیل می دهد و شما با حضور در مرکز خرید برجمان می توانید این نیاز را مرتفع کنید.

سالانه هزاران ایرانی به صورت شخصی و یا از طریق تور دبی راهی امارات می شوند و اصولا بازدید از این مرکز خرید گسترده نیز یکی از پایه های ثابت مسافرت افراد به دبی است.

به همین علت ما نیز تصمیم گرفته ایم در این مقاله به معرفی مرکز خرید برجمان در دبی بپردازیم. قطعا مطالعه این مقاله به شما کمک می کند تا انرژی بیشتری در زمان ورود به مرکز خرید مورد نظر داشته باشید. بنابراین پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

برای رزرو تور دبی خبرنگاران همین حالا روی تصویر زیر کلیک کنید و سفر نوروزی خود را برنامه ریزی کنید:

تاریخچه ساخت مرکز خرید برجمان دبی

افتتاح مرکز خرید برجمان به سال 1992 باز می شود، به همین علت به عنوان قدیمی ترین مرکز خرید شهر دبی نیز شناخته می شود. البته در این زمان صرفا بال شمالی برجمان طراحی و ساخته شده بود و سایر بخش ها نیز در دست ساخت بودند.

امروزه از این بخش به عنوان بخش قدیمی مرکز خرید برجمان یاد می نمایند که البته محل فروش وسایل گران تر و برندهای لوکس است.

بخش جدیدتر که در بال جنوبی ساخته شد به سال 2007 باز می شود. در این میان و از سال 2004 تا اواخر 2006 بخش های مختلفی همانند یک آپارتمان 26 طبقه، یک هتل 23 طبقه و یک برج اداری 30 طبقه ای نیز ساخته شد.

هم اکنون زیربنای این برج به 800 هزار متر مربع افزایش یافته است که 500 هزار متر از آن به بخش قدیمی اختصاص دارد.

ویژگی های مرکز خرید برجمان دبی

طراحی مرکز خرید برجمان با هدف ساخت یک مرکز خرید کاملا لوکس و لاکچری بوده است. این برج بلندترین و مرتفع ترین مرکز خرید در شهر دبی بوده و انواع برندهای لوکس و گران قیمت به همراه برندهای ساده تر با قیمت کمتر را عرضه می کند.

بنابراین می توان این گونه نتیجه گرفت که صرفا مکان خاصی برای افراد متمول نیست و تمامی اقشار جامعه می توانند در اینجا اجناس مورد نظر خود را خریداری نمایند.

باغ های باشکوه، حیاط آفتاب گیر، رستوران ها و کافه های مدرن، پارکینگ بزرگ و فضای دل انگیز از جمله مهم ترین ویژگی های مرکز خرید برجمان در شهر دبی هستند.

در این پاساژ بسیار بزرگ و لوکس می توانید از 350 فروشگاه مختلف بازدید کرده و اجناس مورد نیاز خود را خریداری کنید. تفاوتی ندارد در پی لباس و پوشاک هستید یا در پی خرید لوازم خانگی یا لوازم بهداشتی و آرایشی! در هر صورت می توانید با گشت و گذار در طبقات مختلف این مجتمع تجاری، اجناس مورد نظر خود را یافته و آن ها را تهیه کنید.

طبقات هم کف، اول و دوم

طبقه همکف و دو طبقه ابتدایی مرکز خرید مورد نظر، شلوغ ترین بخش های مربوطه را تشکیل می دهند. درصد بسیار زیادی از افراد می توانند کالاها و اجناس مورد نظر خود را در این طبقات پیدا کرده و خریداری نمایند.

طبقه هم کف به عرضه انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه اختصاص دارد. تفاوتی هم ندارد که سایز شما چقدر است، در هر صورت می توانید لباس مورد علاقه خود را پیدا کرده و با قیمت مناسب تهیه کنید.

اگر در پی لباس هایی با برندهای معتبر و گران قیمت هستید باید به سمت بال شمالی بروید. در این جا می توانید اصل ترین و اصیل ترین برندها را مشاهده کنید.

طبقه اول و دوم دارای غرفه های متفاوتی است، اما فروش لوازم خانگی در آن ها یکسان بوده و شما می توانید برای تهیه لوازم خانگی اصل و با قیمت های متفاوت به طبقات اول و دوم مراجعه کنید. کیف، کفش، بدلی جات، لوازم تزیینی برای منزل و همچنین عطر و ادکلن های باکیفیت را هم می توانید در طبقه دوم مشاهده کنید.

طبقه سوم و شهربازی بچه ها

در طبقه سوم شهربازی بزرگی طراحی شده است که می تواند انرژی سرشاری به کودک شما بدهد. اگر کودکتان از گشت و گذار در طبقات ابتدایی برجمان خسته شده است به او وعده بازی در شهر بازی طبقه سوم را بدهید.

کافی است تا او را به طبقه سوم برده و بلیط استفاده از وسایل بازی را تهیه کنید. این شهر بازی می تواند تمام کلافگی های فرزند شما را به اتمام رسانده و هیجانات او را به خوبی تخلیه کند.

برندهای مرکز خرید برجمان

فروش برخی از برندهای خاص صرفا در نقاط خاصی از جهان صورت می گیرد. شما در این مجتمع گسترده می توانید شاهد عرضه و فروش لوازم بسیار زیادی از برندهای سامسونگ، اپل، مایکروسافت، زارا، ادیداس، نایک، آرمانی و بنز باشید.

اگر هم اهل خرید کردن از برندهای منحصر به فرد همانند Louis Vuitton, Cartier and Bvlgari هستید، باز هم می توانید در برجمان دبی فروشگاه هایی را مشاهده کنید که این برندها را عرضه می نمایند. برند های دیگری مثل Guess و DKNY نیز وجود دارند که شما را متحیر می نمایند.

دسترسی به مرکز خرید برجمان

ایستگاه خالد بن ولید نام سابق ایستگاهی است که امروزه به ایستگاه مرکز خرید برجمان تغییر یافته است. این ایستگاه راحت ترین شیوه دسترسی به مرکز خرید مورد نظر را برای شما فراهم می کند.

اصولا اگر با تور دبی به این شهر مسافرت کنید شما را با سرویس های ویژه ای به این منطقه می برند. اگر به صورت شخصی راهی دبی شده اید و قصد دارید به مرکز خرید برجمان بروید باید از آدرس ذیل استفاده کنید:

آدرس مرکز خرید برجمان دبی : امارات متحده عربی، دبی، خیابان خلید بین الولید، مرکز خرید برجمان

تاکسی ها نیز گزینه ایده آلی برای رفتن به مجتمع مورد نظر هستند. سعی کنید در ساعات میانی ده صبح الی ده شب به این مرکز خرید بروید چرا که بعد از آن با تعطیل شدن و بسته بودن برجمان روبرو خواهید شد. اگر به مرکز خرید برجمان رفتید سعی کنید حداقل سه ساعت را برای بازدید از فروشگاه ها و برندهای این مجتمع اختصاص دهید.

منبع: الی گشت
انتشار: 10 شهریور 1403 بروزرسانی: 10 شهریور 1403 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1773

به "معرفی مرکز خرید برجمان یکی از قدیمی ترین مراکز خرید در دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی مرکز خرید برجمان یکی از قدیمی ترین مراکز خرید در دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید