ممنوعیت اسکان نوروزی 1400 در مدارس، اسکان در خانه های معلم با اجازه ستاد کرونا خبرنگاران

به گزارش مجله پیوند، مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه سال 1400 اسکان نوروزی در مدارس را نداریم، گفت: در صورت اجازه ستاد کرونا، همه مراکز آموزشی ـ رفاهی و خانه های معلم در سراسر کشور آماده میزبانی از فرهنگیان و مهمانان هستند.

ممنوعیت اسکان نوروزی 1400 در مدارس، اسکان در خانه های معلم با اجازه ستاد کرونا خبرنگاران

جهت دریافت خدمات پتینه کار با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، گودرز کریمی فر مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که آیا اسکان نوروزی فرهنگیان با توجه به شرایط کرونا برقرار است؟، اظهار کرد: سال جاری آموزش و پرورش با 401 مرکز آموزشی ـ رفاهی یا خانه معلم و دارا بودن 16 هزار و 700 تختخواب با رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله کاورهای یکبار مصرف، ایزوله، ضدعفونی و گندزدایی تمام اماکن، اتاق ها و راهروها، آمادگی دارد به مسافران نوروزی با اولویت فرهنگیان را ارائه خدمات دارد؛ البته ارائه این خدمات به شرط مجوز ستاد مدیریت بیماری کروناست.

وی با بیان اینکه سال 1400 اسکان نوروزی در مدارس را نداریم، ادامه داد: در مدارس به لحاظ شرایط کرونا به ویژه کرونای انگلیسی و تأکید بر شعار در خانه ماندن، سعی ما بر این است که در هیچ مدرسه ای اسکان نوروزی نداشته باشیم.

کریمی فر با تأکید بر اینکه توصیه آموزش و پرورش پرهیز از سفر و در خانه ماندن است، گفت: اما در صورت اجازه ستاد کرونا، همه مراکز آموزشی ـ رفاهی و خانه های معلم در سراسر کشور، آماده میزبانی از فرهنگیان و مهمانان هستند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا ثبت نام اینترنتی اسکان فرهنگیان برقرار است؟، توضیح داد: بله هست؛ در سال های گذشته هم بخشی ثبت نام اینترنتی و بخشی حضوری بود اما سال جاری ثبت نام فقط اینترنتی است؛ افراد در سایت جستجو نمایند اگر ستاد کرونا اجازه دهد، می توانند در سایت http://eskan.medu.ir ثبت نام نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 فروردین 1400 بروزرسانی: 2 فروردین 1400 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 965

به "ممنوعیت اسکان نوروزی 1400 در مدارس، اسکان در خانه های معلم با اجازه ستاد کرونا خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت اسکان نوروزی 1400 در مدارس، اسکان در خانه های معلم با اجازه ستاد کرونا خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید