کرونای هندی را جدی بگیرید

به گزارش مجله پیوند، مردم خوزستان باید بروز کرونای هندی و فرم جهش یافته ویروس را جدی بگیرند تا فرایند بیماری نزولی تر و شرایط باثبات استان حفظ گردد.

کرونای هندی را جدی بگیرید

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور بمبئی ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری صداوسیما، رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت:ویروس موتاسیون یافته تازه کرونا تحت اسم کرونای هندی در استان های جنوبی و جنوب شرق کشور شیوع پیدا نموده است.

دکتر فرهاد ابول نژادیان اضافه کرد: با توجه به شرایط موجود، از مردم خوزستان تقاضا می گردد از سفر به استان های درگیر کرونای نوع هندی همانند هرمزگان، سیستان و بلوچستان و بخش هایی از استان بوشهر پرهیز نمایند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: به طور ویژه افراد شاغل در عسلویه و پارس جنوبی، در صورت بروز کوچکترین علائم، در همان منطقه ها مانده و از سفر به خوزستان پرهیز نمایند تا خانواده هایشان آسیبی نبینند و بیماری در استان خوزستان توسعه پیدا نکند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شرایط خوزستان به لحاظ کرونا آرام است اضافه کرد: خوشبختانه تا حدود زیادی ویروس کرونا در خوزستان مهار شده است.

ابول نژادیان گفت:شرایط در استان خوزستان به گونه ای است که پرسنل درمان و مراکز درمانی، اکنون فرصت انجام عمل های جراحی غیر ضروری و غیر کرونایی را پیدا نموده اند.

در حال حاضر یک شهرستان خوزستان در شرایط قرمز، 14 شهرستان نارنجی و 12 شهرستان زرد کرونایی هستند.

تعداد بازدید : 8

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 6 مرداد 1400 بروزرسانی: 6 مرداد 1400 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1186

به "کرونای هندی را جدی بگیرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونای هندی را جدی بگیرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید