نمایش یک کانسپت سدان و یک کانسپت شاسی بلند از سونی

به گزارش مجله پیوند، ماشین الکتریکی که قرار است با همکاری سونی و هوندا فراوری گردد ممکن است به جدیدترین دستگاه بازی ویدیویی پلی استیشن مجهز گردد.

نمایش یک کانسپت سدان و یک کانسپت شاسی بلند از سونی

ایزومی کاوانیشی، مدیر شرکتی که قرار است این ماشین را بسازد به روزنامه انگلیسی فاینشنال تایمز گفته که نقطه قوت این ماشین نسبت به تسلا فراهم کردن اسباب تفریح بهتر برای سرنشینان است. او گفته از نظر فنی نصب پلی استیشن در ماشین سونی-هوندا امکانپذیر است.

این ماشین که هنوز نامش اعلام نشده قرار است در سال 2025 به بازار عرضه گردد. سونی می گوید به جای نصب نرم افزار روی ماشینی که قبلا ساخته شده، ماشین این شرکت از پایه با توجه به لوازمی که برای سرگرم کردن سرنشینان احتیاج دارد ساخته می گردد.

ماشین سونی و هوندا قرار است در سال 2025 به بازار عرضه گردد

تفریح سرنشینان به عرصه ای تازه برای رقابت خودروسازان تبدیل شده است. تسلا، بزرگ ترین خودروساز الکتریکی دنیا در محصولات جدیدش به جای نمایشگر عمودی، نمایشگرهای افقی بزرگ نصب نموده است. ایلان ماسک، مدیر کارخانه سال گذشته برای نشان دادن قدرت کامپیوترهای تسلا آنها را با جدیدترین دستگاه پلی استیشن مقایسه کرد و وعده داد که رانندگان به زودی می توانند بازی هایی مشابه با پلی استیشن را در تسلا بازی نمایند؛ امکانی که هنوز در ماشین های تسلا ممکن نیست.

سونی علاوه بر تفریح امیدوار است بتواند با ارائه فن آوری های خودران پیشرفته با تسلا رقابت کند. ایده سونی این است که سرنشینان برای لذت بیشتر از فیلم، موسیقی و بازی باید وقت کمتری را صرف رانندگی نمایند.

منبع: فوت و فن / bbc.com
انتشار: 9 آذر 1401 بروزرسانی: 9 آذر 1401 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1622

به "نمایش یک کانسپت سدان و یک کانسپت شاسی بلند از سونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش یک کانسپت سدان و یک کانسپت شاسی بلند از سونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید