احتیاج یکساله منطقه ها آزاد باید به صورت دقیق پیش بینی گردد

به گزارش مجله پیوند، خبرنگاران/آذربایجان شرقی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: با استفاده از راهکارهای عملی، احتیاج یکساله منطقه ها آزاد باید به صورت دقیق پیش بینی شده و زمان بندی اصلاح بودجه به حداقل برسد.

احتیاج یکساله منطقه ها آزاد باید به صورت دقیق پیش بینی گردد

محسن نریمان در نشست مدیران برنامه و بودجه سازمان های منطقه ها آزاد کشور که به میزبانی سازمان منطقه آزاد ارس برگزار گردید، اظهار کرد: بودجه خط کشی است که اگر خوب تنظیم شده باشد، ما را برای رسیدن به نقطه هدف به درستی راهنمایی می نماید لذا امیدوارم با کنترل و نظارت دقیق بودجه به نکته ای برسیم که بتوان بودجه عملیاتی را ارائه داد.

وی ادامه داد: دکتر سعید محمد رویکرد، سوابق و تجربیات بسیار مطلوبی در بخش عمران و آبادانی کشور دارند و قطعا با حضور ایشان در راس منطقه ها آزاد کشور بزودی اتفاقات خوبی در منطقه ها آزاد کشور رقم خواهد خورد.

نریمان مهم ترین موضوع در بخش برنامه بودجه دبیرخانه و منطقه ها آزاد را دستیابی به اهداف برنامه هفتم توسعه عنوان نمود و گفت: باید تمامی منطقه ها برای اجرای هرچه بهتر این موضوع به اجماع کلی برسند که انتظار ما از مدیران برنامه و بودجه و کارشناسان و متخصصین این حوزه این است که کوشش نمایند، با بازنگری در راهبردهای توسعه، حرکتی قوی و تاثیرگذار برای بهبود شرایط منطقه ها داشته باشند.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت دبیرخانه شورای عالی منطقه ها آزاد هم در این نشست گفت: با توجه به اینکه بیش از سه دهه از تاسیس منطقه ها آزاد گذشته است، باید بلوغ برنامه ای را برای آنها رقم بزنیم که برنامه هفتم، یک نقشه راه تاثیرگذار در برداشتن گام های اساسی از لحاظ حقوقی و اجرای قوانین در منطقه ها آزاد خواهد بود لذا کوشش می گردد تا در تدوین برنامه ها و بودجه بندی، مزیت های اصلی هر منطقه مدنظر باشد.

لازم به ذکر است مدیران برنامه و بودجه سازمان های منطقه ها آزاد کشور پس از برگزاری این نشست و ارائه راهکارها و پیشنهادات، از بعضی شرکت ها و صنایع فعال منطقه آزاد ارس در حوزه های مختلف، صنعتی،گردشگری، کشاورزی و ... بازدید کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 آبان 1400 بروزرسانی: 15 آبان 1400 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1305

به "احتیاج یکساله منطقه ها آزاد باید به صورت دقیق پیش بینی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتیاج یکساله منطقه ها آزاد باید به صورت دقیق پیش بینی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید