همسر سابق حاکم دوبی: دخترم لطیفه آزاد نیست

به گزارش مجله پیوند، همسر اول و سابق حاکم دوبی در سخنانی گفت که برخلاف اخبار منتشر شده این مقام اماراتی دخترش شاهدخت لطیفه را زندانی نموده است و وی آزاد نیست.

همسر سابق حاکم دوبی: دخترم لطیفه آزاد نیست

روزنامه ساندی تایمز اعلام نمود که رندا البنا، همسر اول و سابق محمد بن راشد آل مکتوم، حاکم دوبی معتقد است که دخترش شاهدخت لطیفه علی رغم اجازه خروج از امارات اما آزاد نیست.

رندا که در خانه ای در بیروت با دو سگ خود زندگی می نماید، ده ها سال پس از جدایی از همسر میلیاردر خود، اعلام نمود که علی رغم ترس از صحبت کردن، اما شرایط سخت شیخ لطیفه او را به صحبت کردن دوباره درباره دخترش واداشته است.

لطیفه به دستور پدرش دستگیر شد و هنگامی که قصد داشت با قایق تفریحی در سال 2018 از امارات فرار کند به دوبی بازگردانده شد. وی اوایل امسال میلادی ویدئویی را منتشر کرد که در آن می گوید در یک زندان زندگی می نماید.

اما چند ماه پیش او آغاز به ارسال تصاویر در حساب کاربری خود در اینستاگرام کرد، که نشان می داد او آزاد، شاد و در کنار دوستانش است. این امر باعث شد تا کسانی که خواهان آزادی وی هستند کمپین خود را تعطیل نمایند.

لطیفه آدینه گذشته با انتشار بیانیه ای به وسیله وکلای انگلیسی اش گفت: ادعاهای مطرح شده مبنی بر اینکه من آزاد نیستم صحت ندارد. من آزاد هستم که سفر کنم و زندگی ای را که می خواهم داشته باشم و احترام به حریم شخصی خود را خواهانم تا بتوانم در صلح زندگی کنم.

رندا اما با شنیدن این صحبت های دخترش متقاعد نشده و اظهارات متفاوتی را درباره لطیفه عنوان کرد.

رندا در این باره گفت: اگر لطیفه آزاد است، چرا ما از او خبری نداریم؟ او در زندان بزرگتری نسبت به قبل است. اگر او واقعا آزاد است بیرون بیاید و این اظهارات را مطرح کند و مانند ویدئویی که منتشر کرد و گفت که زندانی است صحبت بکند و در آن صورت من باور خواهم کرد که او آزاد است. لطیفه تنها زمانی آزاد می گردد که او (حاکم دوبی) تصمیم بگیرد.

همسر سابق حاکم دوبی بعلاوه ابراز تعجب کرد که رسانه ها چیزی درباره شمسه، خواهر لطیفه، نشنیده اند که در سال 2000 پس از فرار از خانه پدری اش ربوده شد.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1260

به "همسر سابق حاکم دوبی: دخترم لطیفه آزاد نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همسر سابق حاکم دوبی: دخترم لطیفه آزاد نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید