واکنش سیرجانی ها به شایعات عجیب درباره صابر کاظمی

به گزارش مجله پیوند، خبرنگاران : سرمربی فولاد سیرجان به شایعات به وجود آمده در خصوص اصرار به بازی کردن صابر کاظمی با وجود مصدومیت واکنش نشان داد.

واکنش سیرجانی ها به شایعات عجیب درباره صابر کاظمی

صابر کاظمی والیبالیست اهل گرگان است. صابر کاظمی متولد سال 1377 است. صابر کاظمی به تازگی مصدوم شده است. شایعاتی درباره اصرار به بازی صابر کاظمی مطرح شده است که سرمربی فولاد سیرجان درباره این شایعات پیرامون صابر کاظمی شرح داد.

طی روزهای گذشته شایعاتی مطرح شد مبنی بر این که صابر کاظمی بعد از رقابت های آسیایی همچنان مصدوم است اما باشگاه فولاد سیرجان میخواهد با توجه به قراردادی که با این والیبالیست دارد از او در مسابقات جام باشگاه های آسیا به طور کامل استفاده کند.

صابر کاظمی و صابرکاظمی ها سرمایه های والیبال و ورزش

با توجه به این که باشگاه فولاد سیرجان هم این حق را دارد که در خصوص این مسئله که حواشی زیادی را در پی داشت صحبت کند، با سعید رضایی هم کلام شدیم. سرمربی فولاد سیرجان در این باره به خبرنگار ورزش سه گفت: اولا باید بگویم که صابر کاظمی و صابرکاظمی ها جزو سرمایه های والیبال و ورزش هستند و ما باید همواره از این ها محافظت کنیم و این نگرانی طبیعی است . شکل و ارائه داستان متفاوت بوده و آقای کاظمی به اسم بازیکنی که 2018 وارد تیم ملی و بعد از آن دچار یک آسیبی شد، خوشبختانه توانست به وسیله تیم فولاد سیرجان، کوشش خودش و همه افرادی که با او همکاری کردند شکوفا گردد و به یک بازیکن برتر در ایران و آسیا تبدیل گردد و از او در لیگ جهانی، المپیک و قهرمانی آسیا استفاده شد.

صابر کاظمی باید ریکاوری می کرد

او ادامه داد: ولی فرایند صابر کاظمی با تیم فولاد سیرجان به خاطر اینکه طبق قرارداد تا بعد از باشگاه های آسیا عضو این تیم بود، با توجه به صحبت هایی که با دکتر تیم ملی صورت گرفته بود قرار شد او همراه تیم باشد و بحث آسیب آقای کاظمی بحث پیچ خوردگی بود که این اتفاق طبیعی است در والیبال و مقدار آسیب دیدگی او یک دوره درمانی دو هفته ای دارد؛ ایشان هم باید ریکاوری می کردند و طبق روال برنامه تیم سیرجان این بوده که از ایشان در حد یک یا دو بازی استفاده گردد و حالا که شرایط ایشان این طوری شده یک هفته بیشتر زمان ریکاوری به او داده شده که برای بازی در تیم خودشان و حضور در این یکی، دو بازی سیرجان آمادگی داشته باشند ولی شکلی که ارائه شده این طوری است که انگار ما می خواستیم سوء استفاده کنیم.

رضایی اضافه نمود: صابر با یک آسیب که والیبالش تمام نشده و باید ادامه دهد و ما هم زمان فرایند درمانی را به او داده ایم و حتی زمانی که همراه ما قرار می گیرد هم می تواند درمان خود را دنبال کند و در آخرین بازی ها شاید برای ما به زمین برود. او باید با آمادگی به تیم باشگاهی اش برگردد و ما موظفیم این کار را انجام دهیم. این یک سوء تعبیری بود که من کامل و جامع برای شما شرح دادم. اگر آسیب دیدگی او بهبود کامل پیدا نکند شک نکنید او را به زمین نمی فرستم.

صابر کاظمی درحال بدن سازی و فیزیوتراپی

سرمربی فولاد سیرجان بعلاوه گفت: ما الان صابر را در اختیار نداریم و او درحال بدن سازی و فیزیوتراپی است و ما هنوز اجازه تمرین به او نداده ایم ولی او را همراه خود داریم. استراحت مطلق برایش بدترین چیز است و باید تمرینات سبک انجام دهد. ما یک درصد اگر احساس کنیم آسیب دیدگی صابر تشدید می گردد او را به بازی نمی فرستیم. اگر آسیب او طوری بود که باید سه ماه دوره درمان طی می کرد ما اصلا او را نمی بردیم. این در حالی است که من هیچ جایگزینی هم برای او ندارم.

منبع : ورزش سه

منبع: رکنا
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1277

به "واکنش سیرجانی ها به شایعات عجیب درباره صابر کاظمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش سیرجانی ها به شایعات عجیب درباره صابر کاظمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید