پاییز قم سرسبز می گردد

به گزارش مجله پیوند، مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم از آماده سازی عرصه های گل کاری فضای سبز شهری در فصل پاییز اطلاع داد.

پاییز قم سرسبز می گردد

پیغام جوادیان با اشاره به آماده سازی عرصه های گل کاری فضای سبز شهر قم در فصل پاییز گفت: در پاییز عمده گل های فصلی از فراوریات مرکز فراوری گل و گیاهان سازمان پارک ها در بوستان غدیر استفاده شده که عموماً گونه کلم زینتی در شکل های مختلف همانند برگ صاف، فری و در رنگ های سبز، سفید و مخلوط هستند و اواخر مردادماه کاشت آن ها آغازشده تا برترین کیفیت را در پاییز داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم ادامه داد: در سال های قبل کاشت کلم در فصل پاییز صورت می گرفت که به علت سرما رشد مناسبی نداشت و سال جاری با توجه به تجربیات قبل کاشت کلم را یک ماه جلو انداختیم تا بتوانیم برترین کیفیت را در فصل پاییز ببینیم.

او بعلاوه از آغاز فرآیند خرید گل و گیاه مورداحتیاج سال اطلاع داد و گفت: با توجه به احتیاج شهر در حوزه گل و گیاه، موجودی بازار در این حوزه در حال آنالیز است و بازدید های میدانی از فراوریات گل و گیاهان شهر های دیگر همانند اصفهان، کاشان، محلات، کرج و… داریم، تا با آنالیز شرایط و موجودی و احتیاج های شهر اقدام به تهیه و خرید اقلام مورداحتیاج گردد.

خبرنگاران قم قم

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 مهر 1401 بروزرسانی: 1 مهر 1401 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1595

به "پاییز قم سرسبز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاییز قم سرسبز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید