چطور بدون اینکه خانه را ترک کنیم، جهان را بگردیم؟

به گزارش مجله پیوند، چند وقتی هست که پویش در خانه بمانیم راه افتاده است و به مردم توصیه می نماید تا از سفرهای غیر ضروری و بیرون رفتن از خانه تا حد امکان بپرهیزند. اما این کار چندان هم ساده نیست! چراکه شاید بتوانیم کارها را به صورت دورکار انجام بدهیم اما چطور می توانیم به تفریح بپردازیم و کمی حال خودمان را بهتر کنیم؟ مجله خبرنگاران در این مقاله به راهکاری می پردازد که به تازگی مورد توجه قرار گرفته است: سفر آنلاین! پس با ما همراه باشید.

چطور بدون اینکه خانه را ترک کنیم، جهان را بگردیم؟

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا در شمال با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

چطور سفر آنلاین را تجربه کنیم؟

به جز اتفاقاتی که در هفته های اخیر افتاده، بسیاری از افراد هستند که امکان سفر را ندارند یا این امکان را از دست داده اند. افراد بیمار یا مسن از این دسته افراد به شمار می آیند و از طرفی هم ما زمان کافی نداریم تا دائم به آن ها سر بزنیم. علاوه بر این، با اتفاقاتی که اخیرا اتفاق افتاده و ویروس کرونا که همه را خانه نشین نموده، خانه ماندن برای همه یکنواخت و سخت به نظر می رسد. اما آیا می دانستید که با وجود پیشرفت های جهانی تکنولوژی دیگر همه چیز به اندازه قبل غیرممکن نیست؟!

کافی است تا در خانه بشینید و سفری را شروع کنید که پیش از آن آرزویش را داشته اید اما حتی پایتان را از خانه بیرون هم نگذارید!

این روزها با چند کلیک می توانید بناهای تاریخی را ببینید، به ملاقات موزه ها بروید یا صداهایی را بشنوید یا با تاریخ کشورهایی از سراسر جهان آشنا شوید. بنابراین، همانطور که گفتیم، کاربرد بهتری هم برای استفاده از وسایل دیجیتال شما مثل گوشی تلفن همراه یا لپ تاپ های شما وجود دارد و آن تجربه سفر آنلاین است. اما چطور می توانید این کار را انجام بدهید؟

از Google earth بهره ببرید!

این ابزار موثر گوگل، کاربردهای زیادی دارد که از جمله آن ها می توان به ابزار Google street اشاره نمود. با استفاده از این امکان شما می توانید به راحتی از خانه به یک سفر آنلاین بروید و ماجراجویی کنید. بناهای معروف و جاذبه های طبیعی را روی نقشه پیدا کنید و با دید 360 درجه پاناروما همه جا را ببینید. این می تواند یک تجربه واقعا فوق العاده باشد و البته یکی از بهترین هایی که تا به حال تجربه نموده اید.

عکس های پانارومای شهرهای معروف را پیدا کنید

کافی است کمی جست و جو کنید تا عکس هایی کامل از شهرهای معروف و مهم جهان پیدا کنید. این کار باعث می گردد تا نمای این شهرها را ببینید. برای مثال، در ادامه برای شما عکس پانارومای شهر توکیو در ژاپن را به نمایش گذاشته ایم که بزرگترین شهر زمین به حساب می آید و شما در این عکس می توانید با زوم کردن همه چیز را به دقت ببینید.

میراث فرهنگی جهانی یونسکو را از قلم نیاندازید!

سازمان جهانی یونسکو، تمامی میراث فرهنگی مهم در جهان را به ثبت می رساند و می توان آن ها را در وب سایت این مجموعه مشاهده کرد. در حال حاضر نزدیک به 981 منطقه در وب سایت سازمان جهانی یونسکو به ثبت رسیده اند. بعضی از این مناطق مهم و باارزش در بخش هایی از زمین واقع شده اند که حقیقتا سر زدن به آن ها مشکل است. درنتیجه شاید این بهترین روش برای بازدید از میراث فرهنگی جهان باشد!

جالب این جا است که بسیاری از فرهنگ های دوردست، به همین منظور اقدام به برگزاری تورهای مجازی می نمایند. این درحالی است که به طور هم زمان اطلاعات مربوط به این مناطق نمایش داده می گردد.

این روزها با توجه به شرایط موجود، تورهای مجازی و سفر آنلاین بیشتر از قبل مورد توجه قرار گرفته است. به ویژه که می توانیم درحالی که در نهایت امنیت و آسایش در خانه نشسته ایم، پا به جهان های دیگری بگذاریم و با تمدن های دیگر، آثار تاریخی و غیره آشنا شویم. نکته دیگر این که شاید این تورهای مجازی برای بازدید از شهرها، موزه ها و آثار تاریخی، کنجکاوی ما را برانگیزد تا شاید در اولین فرصت بتوانیم در عالم واقعیت نیز روزی از این جاذبه های فوق العاده بازدید کنیم. شما در این مورد چه نظری دارید؟

منبع: الی گشت
انتشار: 2 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 310

به "چطور بدون اینکه خانه را ترک کنیم، جهان را بگردیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چطور بدون اینکه خانه را ترک کنیم، جهان را بگردیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید