چهار هتل ارزان رم برای اقامت گردشگران

به گزارش مجله پیوند، رم نه تنها مرکز ایتالیا بلکه یکی از برجسته ترین سایت های جهانگردی یونسکو در سراسر جهان است. این شهر برای تاریخ غنی خود، که هزاران سال قدمت دارد، معروف است. گردشگران بسیاری از سراسر جهان، حتی برای دیدن چند نگاه اجمالی به رم سفر می کنند. بهتر است هنگامی که از رم دیدن می کنید، سعی کنید یک برنامه دقیق سفر داشته باشید؛ در غیر اینصورت جاذبه های گردشگری زیادی را از دست خواهید داد. اگر خواهان قیمت مناسب و معقول هستید، می توانید هتل هایی با قیمت حتی کمتر از 20 یورو پیدا کنید و همچنین اگر اقامتی کلاسیک و لوکس در هتل های رم را می پسندید، هتل هایی با قیمت 300 یورو تا 700 یورو یا 900 یورو در هر شب بهترین خدمات را به شما ارائه می دهند. اما بهترین هتل ها در مرکز شهر واقع شده و هتل تری رنو و هتل ایوانو یکی از بهترین مکانهای گردشگری برای اقامت در رم هستند. در ادامه برخی از بهترین هتل های رم برای اقامت گردشگران را معرفی می کنیم.

چهار هتل ارزان رم برای اقامت گردشگران

هتل مگیوره رم

یکی از هتل های ارزان قیمت رم به شمار می رود که از آثار باستانی کولوسئوم فاصله کمی دارد. کم قیمت ترین عنوان هتل رم یک دستاورد عالی برای این هتل است. با تمام این توضیحات خدمات آن نسبت به هتل های نزدیک قابل مقایسه است زیرا نزدیکی به رستوران های خوب، مترو و اتوبوس از دیگر مزیت های این هتل ارزان و محبوب در رم است.

هتل سانتا ماریا رم

هتل سانتا ماریا با خدمات عالی خود پذیرای مهمانان بسیاری از سراسر دنیا است. موقعیت این هتل، دسترسی به اماکن توریستی را آسان کرده است. اتاقهای پاکیزه این هتل بهترین مکان برای استراحت و آرامش است. خدمات محبت آمیز کارکنان موجب شده تا هتل گزینه انتخاب ایده آل گردشگران باشد. این هتل دارای 18 اتاق و مکان آن نزدیک به تمام وسایل نقلیه و رفت و آمد شما در هر جهت به آسانی قابل انجام است.

هتل بوسکولو آلف رم

هتل مجلل بوسکولو آلف، در موقعیتی آرام، در مرکز تاریخی شهر رم و در مجاورت ایستگاه متروی باربرینی قرار گرفته است. این هتل امکاناتی را از قبیل مرکز آب گرم، کافی شاپ و یک رستوران عالی به میهمانان ارائه می دهد. مرکز مجلل آب گرم که در طبقه زیرین هتل قرار گرفته، از سونا و حمام ترکی برخوردار است و امکانات و مراکز خرید با قیمت های مناسب نزدیک به این هتل است.

هتل ساتورنیا رم

هتل ساتورنیا در منطقه مونتی شهر رم واقع است. این هتل همانند سایر هتل های ذکر شده دسترسی سریع و راحت به بناهای تاریخی شهر باستانی رم دارد، از جمله ساختمان مجلس سنای روم، کلوزیوم و مهمتر از همه نزدیکی فاصله آن با واتیکان رم است. از جمله ویژگی های این هتل به کارگیری کارکنان و پرسنل مجرب و خوش برخورد آن است که برای مسافران سفر را راحت می کند. اتاق هایی پاکیزه و برخوردار از حمام از دیگر ویژگی های این هتل مناسب است.

احتمالا این مطلب را هم بپسندید:

جاذبه های گردشگری رم ، مرکز گردشگری دنیا - قسمت اول

منبع: فلای تودی
انتشار: 17 آذر 1401 بروزرسانی: 17 آذر 1401 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1625

به "چهار هتل ارزان رم برای اقامت گردشگران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهار هتل ارزان رم برای اقامت گردشگران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید