کرونا دانشگاه های لبنان را تعطیل کرد

به گزارش مجله پیوند، دولت لبنان اظهار داشت که به دلیل مقابله با شیوع ویروس کرونا دانشگاه های این کشور تا تاریخ 8 مارس امسال تعطیل است.

کرونا دانشگاه های لبنان را تعطیل کرد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از یو اس نیوز، دولت لبنان اعلام نمود که به دلیل مقابله با شیوع ویروس کرونا دانشگاه های این کشور تا تاریخ 8 مارس امسال تعطیل است.

این بیانیه در حالی منتشر شد که چهارمین مورد ابتلا به ویروس کرونا در این کشور تأیید شده است و ده ها نفر مشکوک به آن نیز منتظر پاسخ آزمایش خود هستند.

سه تن از این بیماران که دو تن لبنانی و یک نفر ایرانی هستند، از ایران به لبنان بازگشتند و سبب انتقال کووید 19 به لبنان شدند. فرد چهارم نیز یک شهروند سوری است که ابتلای وی به ویروس کرونا به تازگی تأیید شده است.

وزارت آموزش و پرورش در بیانیه ای گفت: به نفع سلامتی دانش آموزان و خانواده های آنهاست که فعلاً مدارس و مؤسسات آموزشی تعطیل باشند تا از شیوع این ویروس جلوگیری گردد.

برهمین اساس، کلیه مؤسسات آموزشی از جمله مهد کودک ها، مدارس، دبیرستان ها، مؤسسات حرفه ای و دانشگاه ها طی یک هفته آینده تعطیل هستند.

وزارت حمل و نقل این کشور نیز اعلام نمود: پرواز برای افراد غیر مقیم که از کشورهای درگیر با شیوع ویروس کرونا هستند تا اطلاع ثانوی لغو می گردد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 30 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 305

به "کرونا دانشگاه های لبنان را تعطیل کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا دانشگاه های لبنان را تعطیل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید