بازسازی ویلا: کلیات طرح بازسازی گنبد رک میراث جهانی گنبد قابوس تصویب شد

به گزارش مجله پیوند، میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، کلیات طرح بازسازی گنبد رک میراث جهانی گنبد قابوس تصویب شد.

بازسازی ویلا: کلیات طرح بازسازی گنبد رک میراث جهانی گنبد قابوس تصویب شد

جهت دریافت خدمات بازسازی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

جلسه آنالیز طرح بازسازی گنبد رک میراث جهانی گنبد قابوس با حضور سرپرست اداره کل پایگاه های میراث جهانی و ملی، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان و اعضای شورای تخصصی در سالن فجر وزارتخانه برگزار گردید.

در این جلسه مشاور طرح ابعاد کمی و کیفی پروژه در حوزه های مستند نگاری، فن شناسی، ریخت شناسی و ساختار شناسی مصالح، آسیب نگاری و آسیب شناسی بنا، آسیب نگاری و آسیب شناسی مصالح و طرح بازسازی اثر را ارائه کرد.

بعلاوه مشاور طرح در ادامه جلسه به آنالیز و تحلیل ها و آزمایش های تخصصی اجرا شده پرداخت.

در ادامه جلسه، شورای تخصصی پس از بحث و گفتگو پیرامون موضوع ابعاد مختلف طرح نظرات و پیشنهادها برای اجرایی شدن و افزایش تحقق پذیری با مطالعات تجمیعی حفاظت محور با کمترین مداخلات تاکید نمودند.

در سرانجام، بهرام رضایی سرپرست اداره کل پایگاه های میراث جهانی و ملی از تحقیقات علمی و سیستماتیک بر پایه مطالعات دقیق مستندنگاری مشاور طرح تشکر کرد و بر انجام زون پیشنهادی به وسیله مشاور با رویکرد حداکثر دقت و شناخت و بعلاوه مداخله حداقلی با رعایت حفظ اصالت اثر تاکید نمود.

منبع: همگردی
انتشار: 19 تیر 1401 بروزرسانی: 19 تیر 1401 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1540

به "بازسازی ویلا: کلیات طرح بازسازی گنبد رک میراث جهانی گنبد قابوس تصویب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی ویلا: کلیات طرح بازسازی گنبد رک میراث جهانی گنبد قابوس تصویب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید