گردشگری در استان مازندران یک گردشگری سنتی و انبوه است

به گزارش مجله پیوند، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، گردشگری در استان مازندران یک گردشگری سنتی و انبوه است.

گردشگری در استان مازندران یک گردشگری سنتی و انبوه است

صادق برزگر، مدیر کل میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی مازندران در آیین بازگشایی رسمی دفتر منطقه ای سرمایه گذاری غرب مازندران به مرکزیت چالوس با اشاره به نقش آفرینی این منطقه در حوزه جهانگردی و توسعه مالی و اجتماعی اظهار کرد: بیشترین حجم تاسیسات جهانگردی و حجم جهانگرد در غرب مازندران است که احتیاجمند نگاه ویژه به این منطقه هستیم.

وی راه اندازی دفتر سرمایه گذاری در غرب مازندران را در راستای توسعه و توجه به سرمایه گذاری بیشتر در این منطقه برآورد کرد و گفت: غرب مازندران در کنار جاذبه های جهانگردی و طبیعی خود از پتانسیل های زیادی در صنایع دستی نیز برخوردار است.

مدیر کل میراث فرهنگی و جهانگردی و صنایع دستی مازندران توضیح داد: این منطقه در کنار محصولات فاخری که دارد از نظر جاذبه های میراثی و تاریخی نیز از پیشینه غنی برخوردار است.

برزگر با ابراز تاسف از اینکه جهانگردی در استان مازندران یک جهانگردی سنتی و انبوه است، یادآور شد: باید با برگزاری تورهای هدفمند در استان، زنجیره ارزش را در جهانگردی ایجاد کنیم.

وی اضافه کرد: در این راستا مقاصد و مسیرهای جهانگردی در استان شناسایی شده است و در حال شکل گیری این زنجیره ارزش مهم هستیم.

مدیر کل میراث فرهنگی و جهانگردی و صنایع دستی مازندران بر شکل گیری مناسب واحدهای اقامتی و پذیرایی تاکید نمود و گفت: باید جاذبه های جهانگردی، مذهبی شناسایی و حضور هنرمندان و صنعتگران در این زنجیره معین گردد.

برزگر ادامه داد: احتیاج است تا با یاری فرمانداران و مسئولان زیرساختهای لازم در جاهایی که مقصد جهانگردی است، ایجاد گردد.

وی بر نقش مهم جامعه بومگردی و آژانس های جهانگردی در این میان تاکید نمود و گفت: غرب مازندران مقصد جهانگردی کشور است که باید تبدیل به مقصد جهانگردی سایر کشورها هم گردد.

در این آیین از کوشش های مهدی اسحاقی، قدردانی و بهاره سعیدزاده به عنوان مدیر نو دفتر منطقه ای سرمایه گذاری غرب مازندران معرفی گردید.

منبع: همگردی
انتشار: 24 مهر 1402 بروزرسانی: 24 مهر 1402 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1748

به "گردشگری در استان مازندران یک گردشگری سنتی و انبوه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردشگری در استان مازندران یک گردشگری سنتی و انبوه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید