گل محمدی: به بازیکنانم افتخار می کنم، کار سختی مقابل النصر داریم

به گزارش مجله پیوند، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ایران پس از ملاقات مقابل پاختاکور ازبکستان توضیحاتی را بیان نمود.

گل محمدی: به بازیکنانم افتخار می کنم، کار سختی مقابل النصر داریم

به گزارش ، به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ایران در نشست خبری پس از ملاقات مقابل پاختاکور ازبکستان در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی خیلی مهمی را بردیم و توانستیم به فینال غرب آسیا برویم. بازی را خیلی خوب آغاز کردیم و در ادامه حریف 10 نفره شد که این به نفع ما شد.

سرمربی پرسپولیس اضافه نمود: با گردش توپ و استفاده از نقاط مختلف زمین خوب بازی کردیم. در مجموع با اتفاقاتی که افتاد باید از بازیکنان که با جان فشانی و ایثار خودبه این مرحله رسیدیم تشکر می کنم.

او تاکید نمود: با گردش توپ به گل های خوبی دراین بازی رسیدیم. بازیکنان در این مسابقات از خودگذشتگی داشتند و حقشان بود به اینجا برسند و انشاالله به فینال آسیا هم می رسیم.

گل محمدی ادامه داد: برد را به طرفداران تقدیم می کنیم که همیشه انرژی مثبت داده اند. از خوشحالی آن ها خوشحالیم و امیدواریم در نهایت به هدفی که داریم برسیم.

سرمربی سرخپوشان درباره راز گلزنی این تیم گفت: به خاطر هدفی که شادی دل طرفداران است بازیکنان تیم از جان مایه می گذارند. این بازیکنان، شایسته بهترین ها هستند. من خودم شخصا به آن ها افتخار می کنم. امیدوارم این فرایند را تا سرانجام ادامه دهیم.

او درباره رمز گل نخوردن پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا تاکید نمود: هدف اصلی ما در تمام بازی ها این است که از دروازه دفاع کنیم و دفاع تیمی خوبی داشته باشیم. تیمی که خوب دفاع می نماید و گل نمی خورد احتمال بردنش زیاد است. تمرکزی که بازیکنان برای بردن و گل نخوردن دارند خیلی زیاد است. این اصل را باید در فوتبال رعایت کرد که پرسپولیس آن را خیلی خوب انجام می دهد.

گل محمدی درباره بازی با النصر عربستان تاکید نمود: آن ها تیم خیلی خوبی دارند و لیاقت حضور در فینال غرب را داشته اند. النصری ها تیم خیلی خوبی از لحاظ تاکتیکی هستند. قطعا کارمان سخت خواهد بود. امیدوارم مقابل این تیم مثل بازی امروز و ملاقات های قبلی خوب بازی کنیم و ملاقات آخر را با پیروزی در غرب قاره تمام کنیم.

سرمربی پرسپولیس توضیح داد: البته می دانیم کار راحتی نیست و باید سخت کار کنیم. از امشب حریف را بررسی و روی آن ها خوب کار می کنیم. آنچه مهم است حفظ انگیزه های بازیکنان برای بازی کردن است.

گل محمدی راجع به ورود بازیکنان جدید به لیست بازیکنان پرسپولیس در جابجایی تابستانی و جدایی نفراتی، چون علیپور و بیرانوند گفت: خیلی دوست داشتیم با کسانی که فصل را تمام کردیم کار را در آسیا ادامه دهیم، اما در هر صورت تصمیماتی گرفته شد که از تیم بفرایند یا نتوانستیم قراردادشان را تمدید کنیم. مشکلاتی بود، اما باید بگویم بازیکنان جدید توانستند با قدیمی ها هماهنگ شوند. همه آن ها در این راستا که به یک تیم عظیم آمدند و در یک تیم عظیم برای هدفی عظیم کار می نمایند قدم بر می دارند.

سرمربی پرسپولیس در سرانجام گفت: هماهنگی خوبی از لحاظ روحی و روانی ایجاد شده است. رفاقت خوبی بین بازیکنان ایجاد شده است. من از تمام بازیکنان تشکر می کنم که خیلی کوشش می نمایند تا دل طرفداران شاد گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 14 آبان 1399 بروزرسانی: 14 آبان 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 686

به "گل محمدی: به بازیکنانم افتخار می کنم، کار سختی مقابل النصر داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: به بازیکنانم افتخار می کنم، کار سختی مقابل النصر داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید