آب و هوای شهرکرد با اجرای طرح گردشگری شاه منظربهبود می یابد

به گزارش مجله پیوند، سید سعید زمانیان در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به اینکه با اجرای طرح گردشگری شاه منظر، آب و هوای شهرکرد بهبود پیدا می نماید، گفت: برداشت بی رویه آب های زیر زمینی در مرغ شهرکرد و همچنین کاهش بارش موجب ایجاد کانون گرد و غبار محلی در دشت شهرکرد شده است.

آب و هوای شهرکرد با اجرای طرح گردشگری شاه منظربهبود می یابد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا آذر 99 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

وی مطرح نمود: بلند شدن گرد و خاک از مرغزار شهرکرد آب و هوای شهر شهرکرد را تحت تاثیر قرار داده و کیفیت هوای این شهر را پایین آورده است.

نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: برای حل مشکل گرد و غبار و همچنین بالا بردن کیفیت هوا احداث طرح گردشگری اکو پارک شاه منظر در جنوب شهرکرد پیشنهاد شده که توسط فرماندار نیز پیگیری شد.

سید سعید زمانیان اعلام کرد: اعتباری از ماده 180 برای این طرح در نظر گرفته شده، این طرح گردشگری یک طرح بسیار ارزشمند است که موجب بهبود آب و هوا در شهر شهرکرد شده و توسعه گردشگری را سبب می گردد.

نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای این طرح همچنین موجب احیا مرغزار شهرکرد می گردد و موجب مشارکت مردم در توسعه فضای سبز در جنوب شهرکرد می گردد.

وی تاکید نمود: در این پروژه از پساب فاضلاب تصفیه شده برای آبیاری فضای سبز بهره گرفته می گردد.

سید سعید زمانیان ادامه داد: اجرای این طرح موجب بالا آمدن سطح آب های زیرزمینی در منطقه می گردد و از فرونشست زمین نیز جلوگیری می نماید.

نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی مطرح نمود: مقدمات اجرای این طرح اجرا شده است و مجوزهای اجرای این طرح در حال صادر شدن است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 179

به "آب و هوای شهرکرد با اجرای طرح گردشگری شاه منظربهبود می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آب و هوای شهرکرد با اجرای طرح گردشگری شاه منظربهبود می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید