آزمون مهارت های هفتگانه فناوری اطلاعات به صورت حضوری برگزار می گردد

به گزارش مجله پیوند، خبرگزاری خبرنگاران-رییس گروه آموزش شهرداری تبریز از برگزاری آزمون مهارت های هفتگانه فناوری اطلاعات به صورت حضوری در مرکز آموزش شهرداری تبریز اطلاع داد.

آزمون مهارت های هفتگانه فناوری اطلاعات به صورت حضوری برگزار می گردد

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛ نقی جعفری گفت: در راستای ارج نهادن به درخواست های همکاران محترم و به منظور افزایش توانمندی، کارائی و به روز کردن اطلاعات علمی و مهارتی در دوره های هفتگانه فناوری اطلاعات و با توجه به شرایط کرونایی جامعه، مرکز آموزش شهرداری تبریز در نظر دارد نسبت به برگزاری دوره های هفتگانه به صورت غیرحضوری و اخذ آزمون به صورت حضوری از همکاران وزارتی، بیمه ای، پیمانی و کار تعیین با سابقه حداقل سه سال و همکاران تامین نیرو با سابقه حداقل هشت سال و مدرک تحصیلی حداقل کاردانی اقدام کند.

وی ادامه داد: آزمون در مرکز آموزش کارکنان شهرداری تبریز واقع در خیابان آزادی ابتدای خیابان ملت جنب بانک شهر برگزار خواهد شد و ضروری است مبلغ 300 هزار ریال به ازای هر مهارت به حساب شماره 1003272282 نزد بانک شهر شعبه آزادی به نام شهرداری تبریز واریز و حداکثر تا مورخه 1400/09/28 اصل فیش واریزی به دفتر مرکز آموزش ارائه گردد.

جعفری گفت: برای شرکت در آزمون همراه داشتن کارت شناسایی معتبر الزامی است و به علت محدویت های کرونایی، این دوره آموزشی صرفاً مختص همکاران دارای شرایط فوق است و برای سایر همکاران تا خاتمه سال دوره های مشابه برگزار خواهد شد.

به گفته وی، همکاران می توانند جهت دانلود فیلم آموزشی مهارت های هفتگانه به فایل های الکترونیکی سایت آموزش، صفحه 4 مهارت های 99/10 و 99/11 مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 24 بهمن 1400 بروزرسانی: 24 بهمن 1400 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1410

به "آزمون مهارت های هفتگانه فناوری اطلاعات به صورت حضوری برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون مهارت های هفتگانه فناوری اطلاعات به صورت حضوری برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید