شروع اردوی تیم ملی وزنه برداری از آبان، برخواه: 12 وزنه بردار دعوت می شوند

به گزارش مجله پیوند، سرمربی تیم ملی وزنه برداری از بازگشت وزنه برداران به اردو در اوایل آبان اطلاع داد.

شروع اردوی تیم ملی وزنه برداری از آبان، برخواه: 12 وزنه بردار دعوت می شوند

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

محمد حسین برخواه در مصاحبه با خبرنگاران درباره زمان آغاز اردوی تیم ملی وزنه برداری بیان نمود: ما هماهنگی های لازم را با فدراسیون انجام داده ایم و اوایل آبان اردوی ما آغاز می گردد. برنامه ای که به فدراسیون ارائه نموده ایم این است که اردو را با 12 نفر آغاز کنیم.

او ادامه داد: فکر می کنم اواخر آبان هم هفته اول لیگ برگزار گردد که البته هنوز نهایی نشده است. پس از برگزاری اولین مرحله لیگ نفراتی که آماده باشند و شرایط مناسبی داشته باشند به اردو اضافه می شوند.

برخواه در خصوص شرایط سهراب مرادی نیز گفت: تا جایی که من اطلاع دارم شرایط او نسبتا مناسب است و تمرینات نرمالی را دنبال می نماید و امیدوارم با آغاز اردوها به بهترین فرم خودش برسد. فکر می کنم در دو مسابقه گزینشی المپیک باید شرکت کند تا از لحاظ امتیازی مسئله ای نداشته باشد و بتواند سهمیه المپیک را به دست بیاورد.

سرمربی تیم ملی در باره اینکه فدراسیون دنیای وزنه برداران را بلاتکلیف گذاشته و تقویم جدید را اعلام ننموده است، توضیح داد: زمان برگزاری مسابقات انتخابی المپیک بیشتر قاره ها به جز آسیا در سال 2021 معین شده است و اسفند و فروردین برگزار می گردد. از طرفی 10 اردیبهشت 1400 مهلت برگزاری مسابقات کسب سهمیه المپیک به خاتمه می رسد بنابراین مسابقات آسیایی هم قطعا در اسفند و یا فروردین برگزار می گردد. ان شاءالله ما خودمان را ابتدا برای جام فجر که بهمن برگزار می گردد و سپس برای قهرمانی آسیا آماده می کنیم.

او اضافه نمود: البته غیر از المپیک ما مسابقات دیگری نیز در سال 2021 داریم که باید آنها را نیز مد نظر قرار بدهیم مانند بازی های همبستگی کشورهای اسلامی وقهرمانی دنیا که هنوز در تقدیم فدراسیون دنیای وجود دارد.

برخواه در پاسخ به این پرسش که در تعطیلی اردوی تیم ملی از شرایط دیگر ملی پوشان خبر دارد یا خیر، تاکید نمود: با وزنه برداران در ارتباط هستم و همه تمرینات خود را دارند اما توقع نداریم در بالاترین سطح رکوردی باشند و با آغاز اردو کم کم به شرایط رکوروی خوب خود می رسند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 آبان 1399 بروزرسانی: 7 آبان 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 670

به "شروع اردوی تیم ملی وزنه برداری از آبان، برخواه: 12 وزنه بردار دعوت می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع اردوی تیم ملی وزنه برداری از آبان، برخواه: 12 وزنه بردار دعوت می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید