پارالمپیک 2020 توکیو، ابراز رضایت سرمربی تیم ملی پاراتکواندوی بانوان از عملکرد شهاب

به گزارش مجله پیوند، سرمربی تیم ملی پاراتکواندوی بانوان کشورمان از عملکرد رایحه شهاب در پارالمپیک 2020 توکیو ابراز رضایت کرد.

پارالمپیک 2020 توکیو، ابراز رضایت سرمربی تیم ملی پاراتکواندوی بانوان از عملکرد شهاب

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از توکیو، عاطفه کشاورز پس از ناکامی رایحه شهاب در دستیابی به مدال برنز وزن 58+ بانوان مسابقات تکواندوی پارالمپیک 2020 توکیو گفت: رایحه در مسابقات امروز به ویژه در مبارزه آخر با حریف بریتانیایی خیلی خوب عمل کرد. او در مبارزات امروز از تمام انرژی اش بهره برد، اما متأسفانه به مدال نرسید.

وی اضافه کرد: تمام چیزهایی که در تمرین از شهاب خواسته بودیم در زمین پیاده کرد و من به اسم سرمربی تیم از او راضی هستم. خوشحالم زحمات شبانه روزی ما امروز حاصلش دیده شد و رایحه تا آستانه مدال پارالمپیک پیش رفت. درست است که شهاب مدال نگرفت، اما خیلی خوب کار کرد.

سرمربی تیم ملی پاراتکواندوی بانوان کشورمان اعلام کرد: حریف بریتانیایی شهاب بسیار باتجربه است و امروز از تجربه اش استفاده کرد و پیروز شد. ما در مسابقات اخیر نقاط ضعفی داشتیم که با کار کردن روی آنها امروز بهتر کار کردیم. قطعاً در مبارزات امروز هم کاستی هایی داشتیم که روی آنها کار می کنیم تا در آینده صاحب مدال شویم.

کشاورز در خصوص عملکرد متفاوت شهاب و اینکه او برخلاف راند اول، در راندهای دوم و سوم عملکرد خوبی نداشت و آیا این موضوع متأثر از اُفت بدنی او بوده است، گفت: شهاب از نظر بدنی کم نیاورد. تکواندو بازی لحظه هاست و یک تکواندوکار شش سال تمرین می نماید تا در شش دقیقه حاصل کوشش خود را ببیند. ما باید برای این شش دقیقه هرچه در توان داریم، بگذاریم و امروز شهاب نهایت توانش را به کار گرفت، اما به مدال نرسید. قطعاً ورزشکار بریتانیایی از لحظه ها بهتر استفاده کرد و بیشتر امتیاز گرفت.

وی یادآور شد: رایحه از زمانی که پاراتکواندو را شروع کرد، من ماه به ماه پیشرفت او را می دیدم و پله پله پیش رفت. او در مسابقات انتخابی پارالمپیک که خرداد ماه در آسیا برگزار گردید، توانست حریف برزیلی اش را ببرد و با اختلاف کم به حریف نامدار اسپانیایی اش باخت. ما با برطرف نقاط ضعف مان در آن مسابقات به اینجا رسیدیم و قطعاً با کار بیشتر نتایجی بهتر خواهیم گرفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1238

به "پارالمپیک 2020 توکیو، ابراز رضایت سرمربی تیم ملی پاراتکواندوی بانوان از عملکرد شهاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارالمپیک 2020 توکیو، ابراز رضایت سرمربی تیم ملی پاراتکواندوی بانوان از عملکرد شهاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید