آپدیت نرم افزاری برای حل مشکل نمایشگر گلکسی S20

به گزارش مجله پیوند، سامسونگ انتشار به روزرسانی نرم افزاری برای برطرف مشکل سبز شدن نمایشگر در گلکسی اس 20 اولترا را شروع نموده است. این آپدیت در حال حاضر در آلمان منتشر شده و در روزهای آینده برای کشورهای دیگر نیز منتشر خواهد شد.

آپدیت نرم افزاری برای حل مشکل نمایشگر گلکسی S20

آپدیت یاد شده با نسخه فرم ور G98xBXXU1ATD3 مشکل ظاهر شدن لایه سبز رنگ روی نمایشگر گلکسی اس 20 اولترا را برطرف می نماید. این باگ زمانی که روشنایی صفحه روی درصد بسیار کمی قرار گرفته است، با تنظیم اتوماتیک نرخ رفرش از 120 هرتز به 60 هرتز ظاهر می گردد و دلایل آن دمای بالای دستگاه، شارژ کم و باز کردن اپ هایی مثل نقشه گوگل یا برنامه دوربین که از رفرش ریت 120 هرتز پشتیبانی نمی نمایند، اعلام شده است.

این مشکل عمدتاً در بین کاربران گلکسی اس 20 اولترا دیده شده بود ولی سامسونگ در به روز رسانی جدید این مشکل را در گلکسی اس 20 و اس 20 پلاس هم برطرف نموده است.

سامسونگ در توضیحات آپدیت به غیر از برطرف شدن باگ سبز شدن نمایشگر، به باگ های دیگری که این آپدیت برطرف می نماید و یا قابلیت های جدیدی که به گوشی اضافه می نماید، اشاره ننموده ای است. آپدیت قبلی که برای خانواده گلکسی اس 20 منتشر شده بود، علاوه بر مشکل سبز کردن نمایشگر، سرعت شارژ فوق سریع گلکسی اس 20 اولترا را نیز کم نموده بود. در حال حاضر معلوم نیست آپدیت جدید این باگ را هم برطرف نموده یا نه. این مورد با آزمایش معین خواهد شد.

همانطور که گفته شد این آپدیت فعلاً فقط در آلمان منتشر شده، ولی انتظار می رود در چند روز آینده نوتیفیکیشن آن برای کاربران کشورهای دیگر نیز نمایش داده گردد. می توان آمدن آپدیت را به شکل دستی هم چک کرد. برای این کار کافیست به قسمت تنظیمات گوشی رفته و Software update را انتخاب کرد. اگر آپدیت آمده باشد باید روی Download and install ضربه زد.

منبع : دیجیاتو

منبع: آی تابناک
انتشار: 28 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 438

به "آپدیت نرم افزاری برای حل مشکل نمایشگر گلکسی S20" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آپدیت نرم افزاری برای حل مشکل نمایشگر گلکسی S20"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید