افتتاح جشنواره مونترال با فیلم محمد رسول الله

به گزارش مجله پیوند، به گزارش خبرنگاران به نقل از سایت این جشنواره، نمایش در سی و نهمین جشنواره جهانی فیلم مونترال اولین اکران جهانی این فیلم خواهد بود و از سوی مقامات جشنواره به عنوان رویداد بزرگ این جشنواره سینمایی خوانده شد.

افتتاح جشنواره مونترال با فیلم محمد رسول الله

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور مسافرتی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

در سایت جشنواره مونترال آمده است: این فیلم اسطوره ای 171 دقیقه ای درباره سال های اولیه زندگی پیامبر اسلام است که با بودجه 50 میلیون دلاری ساخته شده و به عنوان گران ترین فیلم ساخته شده در ایران شناخته می گردد. برای فراوری این فیلم پنج سال زمان صرف شده است.

سرژ لوسیک رییس جشنواره جهانی فیلم مونترال در این باره گفت: این جشنواره افتخار دارد که این امکان را به دست آورده تا میزبان افتتاحیه این کار باارزش و مهم باشد؛ فیلمی با اهداف بالای هنری با مخاطبانی بسیار گسترده.

وی اضافه نمود: فیلم های متعددی درباره چهره های اصلی ادیان بزرگ از مسیحی، یهودی و بودایی ساخته شده اما تنها دو فیلم بزرگ درباره بنیانگذار اسلام ساخته شده است.

مجیدی که از بازدیدنمایندگان دائمی جشنواره جهانی فیلم مونترال است، با شماری از همکاران و گروه بازیگرانش همزمان با نمایش فیلم در جشنواره حضور خواهد داشت.

این فیلم ماجرای حمله ابرهه یکی از سران ارتش پادشاه حبشه به مکه را تصویر می نماید که با حمله صدها سرباز سوار بر فیل به سوی مکه می فرایند تا کعبه را ویران نمایند، اما هزاران پرنده کوچک به این سپاه حمله می نمایند و یک ماه پس از این واقعه محمد(ص) متولد می گردد. این فیلم تا 13 سالگی زندگی حضرت محمد(ص) را تصویر نموده است.

بسیاری از بازیگران شاخص سینمای ایران از جمله گروه بازیگران این فیلم هستند و ای.آر رحمان آهنگساز هندی آهنگ فیلم را ساخته است. تدوینگر این فیلم روبرتو پرپیگنانی و طراح جلوه های ویژه آن اسکات ای.اندرسون برنده اسکار است. طراحی چهره و چهره پردازی را نیز جیانتو دی روسی برعهده داشته است.

سی و نهمین جشنواره جهانی فیلم مونترال از 27 آگوست تا 7 سپتامبر برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 259

به "افتتاح جشنواره مونترال با فیلم محمد رسول الله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح جشنواره مونترال با فیلم محمد رسول الله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید