اپل اشتباهی وجود مک بوک پرو 16 اینچ M1 را به زبان آلمانی تأیید کرد

به گزارش مجله پیوند، بخش آلمانی سایت اپل مدلی از مک بوک پرو 16 اینچ را نشان می دهد که در توضیحات مربوط به آن آمده است این لپ تاپ تراشه اپل M1 دارد.

اپل اشتباهی وجود مک بوک پرو 16 اینچ M1 را به زبان آلمانی تأیید کرد

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

با توجه به این موضوع، می توان گفت که رخ دادن این اتفاق خاص باعث شده است که خود اپل به وجود مک بوک پرو 16 اینچ با تراشه اپل M1 اشاره کند. البته با وجود رخ دادن این اتفاق، این سایت در توضیحات مربوط به مک بوک پرو 16 اینچ با پردازنده اینتل از این عبارت استفاده می نماید؛ پس به جای رو به رو شدن با یک محصول تازه تنها با یک خطا در توضیحات یک محصول روبه رو هستیم.

با توجه به گزارش منتشر شده به وسیله Flos Weblog درباره این موضوع، می توان گفت که یکی از خوانندگان این نشریه در آلمان در حال استفاده از اپ Apple Store و گشتن در پی مدل های مختلف مک بوک پرو 16 اینچ بوده که مک بوک پرو 16 اینچ با تراشه M1 را پیدا نموده است.

این شخص بعد از پیدا کردن مک بوک پرو 16 اینچ، از گزینه مربوط به اشتراک گذاری این اپ برای به اشتراک گذاشتن لینک آن مک بوک پرو 16 اینچ با دوستش استفاده نموده است. بعد از انجام این کار و اشتراک گذاری این لینک در اپ Messages، این اپ به این شخص یک پیش نمایش از لینکی که این فرد در حال ارسال آن بوده را نشان داده است.

بعد از رخ دادن این اتفاق، پیش نمایش نشان داده شده از آن لینک به زبان آلمانی می گوید: مک بوک پرو 16 اینچ حالا با تراشه تازه اپل M1. البته به نظر می رسد که کوشش برای به اشتراک گذاشتن این لینک در منطقه ها دیگر منجر به نمایش این پیش نمایش نمی گردد.

در نهایت باید بگوییم که با وجود اینکه اپل معین ننموده است که این شرکت چه زمانی از نسل تازه مک بوک پرو 16 اینچ رونمایی خواهد نمود، اما این شرکت در سال دوم برنامه زمانی خود برای جایگزینی پردازنده های اینتل با تراشه اپل سیلیکون واقع شده است. بعلاوه شایعه های مختلفی هم درباره رونمایی از نسل تازه مک بوک پرو 16 اینچ با تراشه اپل M1 وجود دارند.

منبع: Appleinsider

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 مرداد 1400 بروزرسانی: 10 مرداد 1400 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1194

به "اپل اشتباهی وجود مک بوک پرو 16 اینچ M1 را به زبان آلمانی تأیید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل اشتباهی وجود مک بوک پرو 16 اینچ M1 را به زبان آلمانی تأیید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید