اکبری: ایتالیا در توپ های برگشتی پیروز تر عمل کرد

به گزارش مجله پیوند، مربی تیم ملی والیبال ایران گفت: روی توپ های اول بهتر از حریف بودیم اما حریف در توپ های برگشتی پیروز تر عمل کرد.

اکبری: ایتالیا در توپ های برگشتی پیروز تر عمل کرد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ونیز همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، تیم والیبال ایران در نخستین ملاقات از هفته اول رقابت های لیگ دنیای با نتیجه سه بر صفر مقابل ایتالیا مغلوب شد.

مربی تیم ملی والیبال ایران پس از شکست در برابر تیم میزبان گفت: بازی خوبی بود و با توجه به شرایط و تغییراتی که داشتیم شرایط سخت بود.

پیمان اکبری اضافه نمود: در مجموع روی توپ های اول بهتر از حریف بودیم اما حریف در توپ های برگشتی پیروز تر عمل کرد شاید اگر ما روی این بخش و ضعف مان دقت بیشتری می کردیم نتیجه دیگری را رقم می زدیم.

مربی تیم ملی والیبال کشورمان در پاسخ به این سوال که چرا از پوئن 20 به بعد شرایط تغییر می کرد، گفت: ایتالیا هر زمان که عقب بود به طور صددرصد سرویس نمی زند اما وقتی از ما پیش می افتاد به خصوص در ست نخست عملکرد قابل قبولی را ارائه می کرد.

وی در مورد ملاقات بعدی تیم ملی در برابر تیم برزیل گفت: ما در این هفته از رقابت ها قرعه سختی را داریم. ابتدا با ایتالیا نایب قهرمان المپیک مصاف دادیم. سپس با برزیل قهرمان المپیک نبرد خواهیم داشت و سومین ملاقات را باید در برابر لهستان قهرمان دنیا برگزار کنیم. بازی ها سخت است، بازیکنان ابتدا باید همه کوشش خود را بکنند تا بازی خوبی از خود نشان دهند سپس نتیجه قابل قبولی را به دست آورند.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 177

به "اکبری: ایتالیا در توپ های برگشتی پیروز تر عمل کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکبری: ایتالیا در توپ های برگشتی پیروز تر عمل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید