جام جهانی 2022 قطر؛ کامرون 3 ، صربستان 3 ، شیر های آفریقایی برابر صرب ها رام شدند

به گزارش مجله پیوند، تیم های ملی کامرون و صربستان از گروه G جام جهانی 2022 قطر از ساعت 13:30 به مصاف هم رفتند.

جام جهانی 2022 قطر؛ کامرون 3 ، صربستان 3 ، شیر های آفریقایی برابر صرب ها رام شدند

هر دو تیم کامرون و صربستان در دور نخست شکست خوردند و همین امر به اهمیت های این بازی اضافه می نماید. دو تیم باید برای زنده نگه داشتن شانس صعود خود به دور حذفی در این بازی نتیجه بگیرند.

صرب ها در بازی نخست نتوانستند یکی از مدعیان اصلی فتح جام را متوقف نمایند و با دو گل مغلوب برزیل شدند. کامرون هم علیرغم نمایش خوب مقابل سوئیس شکست خفیفی را متحمل شد تا هر دو تیم در انتهای جدول قرار بگیرند. سرمربی صربستان میخواهد در این بازی برخلاف بازی با برزیل نمایش هجومی تری ارائه دهد و توقعات نسل پر ستاره صربستان را برآورده کند.

کامرون برخلاف صربستان فقط دو ستاره در تیمش دارد و اونانا در خط دروازه و اریک چومو موتینگ در نوک پیکان خط حمله این تیم امیدهای ریگوبرت سانگ برای تغییر سرنوشت بازی هستند. نکته دیگر اینکه تساوی برای هر دو تیم نتیجه خوبی به حساب نمی آید و آن ها باید برای پیروزی در این جدال سخت به مصاف هم بروند.

  • جام جهانی 2022 قطر - گروه G
  • ورزشگاه: ورزشگاه الجنوب
  • ساعت 13:30 به وقت ایران
  • داور: محمد عبدالله محمد

دویس اپاسی (دروازه بان)، کاستلتو، ان کولو، نوهو تولو، کولینز فای، پیر کنده، مارتین هونگلا، آندره زامبو آنگوئیسا، برایان ام بومو، توکو اکامبی و اریک ماکسیم چوپو-موتینگ

وانیا میلینکوویچ ساویچ (دروازه بان)، نیکولا میلنکوویچ، استراهینیا پاولوویچ، میلوش ولیکوویچ، ماکسیموویچ، آندریا زیوکوویچ، ساسا لوکیچ، فیلیپ کوستیچ، وشان تادیچ، آلکسادر میتروویچ و سرژ میلینکوویچ ساویچ

کریستین باسوگوگ با وجود اینکه در زمین نیست و روی نیمکت حضور دارد از داور کارت زرد دریافت کرد.

آندره اونانا سنگربان کامرونی تیم اینتر، به علت مسائل انضباطی، به وسیله سانگ از ترکیب کامرون کنار گذاشته شده و حتی روی نیمکت هم حضور ندارد.

یوویچ دومین بازیکنی است که در این بازی از روی نیمکت ذخیره ها کارت زرد دریافت می نماید.

نیمه نخست

دقیقه 6: ارسال ماکسیموویچ از سمت راست روی سر میتروویچ فرود آمد، اما ضربه سر این بازیکن با اختلاف کمی از بالای دروازه بیرون رفت.

دقیقه 16: ارسال بازیکنان صربستان از سمت چپ را مدافعان کامرون دور کردند، اما دفع ناقص آن ها باعث شد توپ به میتروویچ برسد و او هم در داخل محوطه جریمه اقدام به شوت زنی کرد که ضربه او با اختلافی ناچیز از کنار دروازه بیرون رفت.

دقیقه 28 (گل اول کامرون- ژان چارلز کاستلتو): کامرون صاحب یک ضربه کرنر شد و ارسال پی یر کنده پس از تاثیر گذاری مهاجم این تیم در تیر دوم به کاستلتو رسید و او هم برای باز کردن دروازه خالی صرب ها کار سختی پیش رو نداشت.

دقیقه 43: پی یر کنده با یک توپ ربایی پیروز از میانه میدان به نزدیکی دروازه صرب ها رسید، اما شوت او را ساویچ باز هم مهار کرد.

دقیقه 1 + 45 (گل اول صربستان - پاولوویچ):در اولین دقیقه از وقت های تلف شده ضربه سر پاولوویچ روی سانتر تادیچ وارد دروازه کامرون شد تا بازی به تساوی برسد.

دقیقه 3 + 45 (گل دوم صربستان - میلینکوویچ ساویچ): در سومین دقیقه از وقت های تلف شده شوت میلینکوویچ ساویچ از پشت محوطه جریمه به گوشه دروازه کامرون نشست تا صربستانی ها از حریف خود پیش بیفتند.

در دقیقه 45+6: باز هم صرب ها این بار با یک ضد حمله توپ را به میتروویچ سپردند، اما ضربه این بازیکن پس از برخورد به مدافع کامرون به کرنر رفت.

این ملاقات در نیمه اول با پیروزی 2 بر یک صربستانی ها به خاتمه رسید.

نیمه دوم

دقیقه 53 (گل سوم صربستان - میتروویچ): در دقیقه 53 پاس زیوکوویچ در مقابل دروازه به میتروویچ و ضربه این بازیکن وارد دروازه کامرونی ها شد تا اختلاف به 2 گل برسد.

دقیقه 60: وینسنت ابوبکر در سمت راست صاحب توپ شد و با سرعت بالای خود خط دفاع صرب ها را به هم ریخت اما ضربه آخر او به وسیله ولیکوویچ بلاک شد.

دقیقه 63 (گل دوم کامرون - وینسنت ابوبک): در دقیقه 63 وینسنت ابوبک با دروازه بان صربستان تک به تک شد و ضربه چیپ او تبدیل به گل شد و کامرونی ها دومین گل خود را به ثمر رساندند.

دقیقه 66 (گل سوم کامرون - چوپو موتینگ): در دقیقه 66 پاس در عرض ابوبکر به چوپو موتینگ و ضربه این بازیکن وارد دروازه میلینکوویچ ساویچ شد تا بازی به تساوی برسد.

دقیقه 78: شوت ولیکوویچ به شکلی خطرناک از بالای دروازه امبوکا دویس به بیرون رفت.

دقیقه 89: ضربه بغل پای میتروویچ درون محوطه جریمه با اختلاف کم از دروازه کامرون به بیرون رفت.

این ملاقات در خاتمه با تساوی 3 بر 3 به خاتمه رسید تا کامرون و صربستان به ترتیب با یک امتیاز در رده های سوم و چهارم گروه شان باقی بمانند.

خبرنگاران ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 آذر 1401 بروزرسانی: 12 آذر 1401 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1623

به "جام جهانی 2022 قطر؛ کامرون 3 ، صربستان 3 ، شیر های آفریقایی برابر صرب ها رام شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام جهانی 2022 قطر؛ کامرون 3 ، صربستان 3 ، شیر های آفریقایی برابر صرب ها رام شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید