ایجاد یکپارچگی و حرکت سریع تر به سمت اهداف تازه

به گزارش مجله پیوند، بیت پین به تازگی با تغییر برند خود، در میان فعالان بازار کریپتوی ایران بر سر زبان ها افتاده. این بازیگر حوزه رمزارز بازار ایران، درصدد است که با چهره ای تازه، سرویس های خود را توسعه داده و نقش تازهی در این بازار بر عهده بگیرد. به همین بهانه، در گفتگویی کوتاه با علی داداشیان، مدیر مارکتینگ بیت پین درباره برنامه های تازه این مجموعه بیشتر آشنا شدیم

ایجاد یکپارچگی و حرکت سریع تر به سمت اهداف تازه

با معرفی خودتان شروع کنیم

علی داداشیان هستم و در اواسط سال 1399 به بیت پین ملحق شدم و در این مجموعه از سال قبل در سمت نو به عنوان مدیر مارکتینگ در حال فعالیت هستم.

بیت پین چه مدت است مشغول به کار است؟ چه دستاوردهایی تا کنون داشته؟

بیت پین از زمستان سال 1399 به عنوان یک پلتفرم حرفه ای معاملات ارزهای دیجیتال فعالیت رسمی خود را شروع کرد. کاربرها در این پلتفرم می توانند به صورت همتا به همتا (P2P) بیش از 200 ارز دیجیتال محبوب و پرطرفدار در بازار را معامله نمایند. در همین مدت کوتاه بیت پین توانسته است تا به عنوان یکی از انتخاب های اول برای معامله گران مبتدی و حرفه ای شناخته گردد و از پیشروهای بازار رمز ارز تبدیل گردد.

حوزه رمزارز میزان بازار بسیار بزرگی دارد. این بازار در ایران چقدر است و چند درصد آن در اختیار بیت پین است؟

در سال های اخیر بازار رمز ارزها در سراسر دنیا مخصوصا ایران رشد چشمگیری داشته است. این بازار شامل تجارت انواع مختلفی از رمز ارزها مثل بیت کوین اتریوم و ارزهای دیجیتال کمتر شناخته شده است. ایران نیز جزو کشورهایی است که حجم این بازار در آن رشد قابل توجهی داشته است و طبق آمارها هم اکنون بیش از 15 میلیون کاربر در این حوزه در ایران وجود دارد.

بیت پین به عنوان یکی از شرکت های معروف در حوزه رمز ارزها در ایران نقش بسیار مهمی در این بازار ایفا می نماید. با توجه به دادهایی که در اختیار داریم می توان گفت که بیت پین یکی از سه بازیگر اصلی این بازار در ایران است. با توجه به اینکه بازار رمزا رز بسیار تنوع و تغییرپذیر است سهم هر شرکت می تواند به سرعت تغییر کند. بیت پین نیز با بروز رسانی های متعدد و افزودن فیچرهای نو همیشه در پی کسب سهم هرچه بیشتر از این بازار است.

هدفتان از ری برند اخیر چه بوده؟

اصلی ترین عامل تغییر ری برند و تنو هویت بیت پین ایجاد یکپارچگی و حرکت سریع تر به سمت اهداف نو است. بیت پین به عنوان یکی از برندهای مطرح در کریپتوکارنسی ایران به عنوان یکی از انتخاب های اول برای معاملات ارزهای دیجیتال و با خدمات متفاوت و به روز بین کاربران ایرانی شناخته شده است. فرآیند ری برند در تمام واحدها و تیم های بیت پین به طور یکپارچه و انسجام پذیر اجرا شده است. بعلاوه در نظر داریم برنامه توسعه این پلتفرم در حوزه بازاریابی و فنی نیز با برنامه های حرفه ای تری اجرا گردد.

چه تغییراتی ایجاد شده؟

در نسخه نو پلتفرم معاملاتی بیت پین چیدمان بخش های مختلف با هدف بهبود عملکرد تریدرها تغییر نموده و دسترسی ساده تر و سریع تری برای کاربر فراهم شده است. در ادامه فهرستی از سرویس ها و قابلیت های نو صرافی ارز دیجیتال بیت پین را مشاهده می کنید:

  • ارائه سرویس کارنامه (آنالیز عملکرد کاربر از جنبه سود و ضرر معاملاتی)
  • بهبود تجربه کاربری
  • بهبود سرعت پلتفرم
  • افزایش تعداد رمز ارزها در بخش خرید آسان و پلتفرم
  • صفحه ترید نو و حرفه ای
  • ارائه سرویس زنگوله (اعلان تغییر قیمت)

این موارد بخشی از تغییرات مهمی هستند که در راستای ری برند در بیت پین اجرا شده است.

فکر می کنید این تغییرات تا چه میزان به رشد بیت پین یاری کند؟

با این ری برند بیت پین وارد فصل نوی از رقابت در بازار کریپتوکارنسی ایران شده است. براساس رود مپ و استراتژی مشخص شده از سمت سازمان محصولات و ابزارهای حرفه ای و متفاوتی به بازار رمز ارزی ایران معرفی خواهد شد که تمام کاربران ایرانی بتوانند به سادگی از این سرویس و ابزارها استفاده نمایند.

در کنار این تغییرات محصولی کمپین های متنوعی برای همراهی کاربران و افزایش فعالیتشان پیش بینی و برنامه ٰیزی شده است تا فرصت های سرمایه گذاری بیشتری در اختیار کاربران ایرانی قرار گیرد.

چه تصوری از آینده بیت پین در ذهنتان دارید؟

بازار کریپتوکارنسی در دنیا با وجود اینکه نوپاست اما یکی از مقاصد مهم برای سرمایه گذاری با استراتژی های کوتاه مدت و بلندمدت است. ابزار حرفه ای و سادگی کار با آن ها در بیت پین به کاربران یاری خواهد نمود که بیش از پیش بتوانند در این بازار هیجان انگیز فعالیت نمایند.

منبع: مجله شنبه
انتشار: 18 تیر 1402 بروزرسانی: 18 تیر 1402 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1720

به "ایجاد یکپارچگی و حرکت سریع تر به سمت اهداف تازه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد یکپارچگی و حرکت سریع تر به سمت اهداف تازه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید