بازار فروش موبایل هند، آمریکا را بلعید!

به گزارش مجله پیوند، در حال حاضر بازار گوشی های هوشمند در هند بازار فروش بزرگتری نسبت به ایالات متحده آمریکا به شمار می رود.

بازار فروش موبایل هند، آمریکا را بلعید!

جهت دریافت مشاوره خدمات موشن گرافیک از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی سناریو تا ساخت تیزر و موشن گرافیک حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، کارشناسان و تحلیلگران فعال در موسسه تحقیقاتی کانترپوینت به تازگی برآورد و اعلام نموده اند که بازار فروش گوشی های هوشمند در هند پیروز شده است از بازار ایالات متحده آمریکا سبقت بگیرد و صندلی نخست در فروش این محصولات را به خود اختصاص دهد.

بر اساس تازه ترین اخبار و گزارش های منتشر شده در وب سایت engagdet ، هند با فروش 158 میلیون دستگاه گوشی هوشمند در سال 2019 میلادی توانسته عنوان نخستین و بزرگترین بازار فروش موبایل در دنیا را به خود اختصاص دهد و بدین ترتیب از ایالات متحده آمریکا که سالها در صندلی نخست جای گرفته بود، سبقت بگیرد.

به عقیده این کارشناسان و تحلیلگران، این امر به علت ورود و سلطه شرکت های تولیدکننده موبایل چینی در بازار هند به وجود آمده است و موجب شده بسیاری از افرادی که توانایی بالایی در خریداری و استفاده از گوشی های هوشمند نداشتند نیز با توجه به قیمت های پایین و عرضه گوشی های مقرون به صرفه چینی در هند به سمت و سوی تهیه و خریداری این محصولات روی آورده اند و بدین ترتیب بازار فروش موبایل در هند به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 211

به "بازار فروش موبایل هند، آمریکا را بلعید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار فروش موبایل هند، آمریکا را بلعید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید