برای شکوفایی در سرمایه گذاری میان بُرها خانه سرمایه را انتخاب کنید

به گزارش مجله پیوند، رپرتاژآگهی - پول و ثروت خوب است؛ شکی در این گفته نیست. رسیدن به ثروت و البته استفاده از آن، مدیریت درست و اساسی می خواهد. اما بسیاری از افراد در بحثِ مدیریت ضعیف هستند. مدیریت شامل چیست؟ شامل روش هایی که به شما یاری می نماید که به درستی به پول و ثروت برسید و آن را نگه دارید و چندبرابر کنید. راه ساده ای در پیش نیست، هست؟ اگر کار را یاد بگیرید و روی یاری باتجربه ها حساب کنید، راه هم آسان می گردد. قبل از اینکه پا به جهت سرمایه گذاری بگذارید، با فکرکردن به ثروت و موفقیت های اقتصادی گیج می شوید و می ترسید. این کاملا طبیعی است. همه اینها دلیل دارد: نخستین قدم را خوب بر نداشته اید. نخستین قدم چیست؟ یادگیری و کسب آگاهی درباره دنیای سرمایه گذاری و ثروت. مثلا بسیاری از افراد وارد بازار بورس می شوند، بدون اینکه دقیق و درست بدانند که اوضاع از چه قرار است. آنها وارد دنیایی می شوند که با شهرها و کشورهایش آشنایی کافی ندارند. برای همین است که گاهی بازی می خورند، گاهی اسیر تله می شوند و در بهترین حالت هم فقط ضرر نمی نمایند و دست از پا درازتر بی هیچ سود و درآمدی به دنبال راه خروج می گردند. اینها در حالی است که بازار بورس یکی از بهترین راه ها برای سرمایه گذاری مولد است. پس چه باید کرد؟

برای شکوفایی در سرمایه گذاری میان بُرها خانه سرمایه را انتخاب کنید

جهت دریافت خدمات پتینه سقف منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

بازار بورس؛ یادگیری و رسیدن به سود از شما دور نیست

بازار بورس مانند هر بازار دیگری مکانی است برای خرید و فروش. خرید و فروش هم همواره نیازمند وجود طرفینی است که معامله را پیش می برند. گاهی غل و غش در معاملات پیش می آید و اوضاع خوبی رقم نمی خورد. اما چنین چیزی از بازار بورس دور است. چرا؟ به دلیل اینکه بورس تحت نظارت قانونی و دولتی است و هرگونه کلاه برداری و نقص در آن قابلیت پیگیری دارد. از سوی دیگر، با شرکت در بازار بورس به بخشی از اقتصاد جان و روح می دهید که با فراوری ارتباطی مستقیم دارد. پس سرمایه گذاری تان هم به سودآوری برای جیب شخصی تان منجر می گردد و هم مزایایی در ابعاد کلان مالی به وجود می آورد که نهایتا باز هم به نفع شما و تمام جامعه ای است که در آن زندگی می کنید. بورس همواره بازاری برای سرمایه گذاری مولد بوده؛ درست است که گاهی دچار نوساناتی می گردد اما همین هم نشان از پویایی آن دارد. اگر زمینه ای از سرمایه گذاری و فراوری ثروت همواره روندی صعودی داشته باشد، باید به صحت ساختار آن شک کرد و این گمان را بُرد که پای پول های کثیف و دردسرساز به میان است. اگر زمینه ای هم همواره رشدی منفی داشته باشد، باید به سرعت از آن دوری کرد. اما ماجرای بورس فرق دارد؛ نوساناتی مثبت و منفی در آن وجود دارد که نشان می دهد بازاری طبیعی و متعادل است. پس اگر قصد سرمایه گذاری دارید و می خواهید تکانی به شرایط مالی خود بدهید باید با علم به نوسانات و در نظردریافت مزایای زیاد این حیطه وارد آن شوید. در این راه یادگیری نخستین و مهم ترین چیزی است که باید در نظر داشته باشید.

یادگیری و آموزش بورس؛ از کجا باید آغاز کرد؟

کلاس بورس و دوره آموزشی که فراوان است؛ اما چرا از میان این همه مورد، تعداد اندکی از آدم ها پیروز می شوند که آموخته های شان را به درستی در راستا درآمدزایی و رسیدن به سود در بازار بورس به کار بگیرند؟ دلیل این است که زیادبودن فیلم آموزش بورس و انواع کلاس ها شرط نیست. آموزش باید نزد نخبگانی صورت بگیرد که خودشان به تمام چهارراه های بازار بورس تسلط دارند، بارها زمین خورده و دوباره بلند شده اند و یاد گرفته اند که سرمایه گذاری درست و اصولی از چه راستاهایی می گذرد. این اساتید خبره که هم سواد و دانش علمی و هم تجربه عملی دارند به دانشجویان خود دوره بورس را طوری تدریس می نمایند که با ریسکی معقول و آگاهی زیاد به نتیجه برسند. پس ویژگی دوره های مناسب و مطلوب چیست؟ دوره هایی که اساتیدی خبره و کاربلد دارد و می تواند شما را از آزمون وخطاکردن برای رسیدن به نتیجه مطلوب دور نگه دارد. بسیاری از افراد تجربه گرا هستند و می خواهند که خودشان با افتادن و بلندشدن به نتیجه برسند اما با یاری دریافت از اساتید خبره و باتجربه دیگر جای چنین تجربه هایی نیست. آیا چنین دوره هایی وجود دارد؟ دوره هایی که با در نظردریافت نیازهای آموزشی مخاطبان و اساتیدی به شدت کاربلد به رسیدن به نتایج دقیق یاری کند؟

اعتماد به نخبگان؛ شرکت در دوره نخبگان نوین خانه سرمایه

خانه سرمایه برای حرفه ای ها و کسانی که به دنبال یادگیری درست و اصولی بورس هستند، نام آشنایی است. این مجموعه حرفه ای در دوران فعالیت خود توانسته به آموزش بورس به طور علمی و عملی جان تازه ای بدهد. دلیل چیست؟ شاید بگویید که همه تیم ها و مجموعه ها همین نظر را درباره خودشان دارند. اما واقعیت همواره قابل اثبات است. چطور؟ هر دوره از کلاس آموزش بورس یا انواع دیگر دوره های خانه سرمایه در ظرف مدت کوتاهی با استقبال تعداد زیادی دانشجوی هدف مند و علاقه مند تکمیل می گردد. هر دوره دانش آموختگانی دارد که طعم پیروزیت را می چشند و بعد به عنوان افرادی باتجربه به سیستم و مجموعه بازمی گردند و از تجربه های شان می گویند. اینها نشان می دهد که روش و رویکرد خانه سرمایه ای ها به مقوله فراوری فیلم آموزش بورس، محتوای آموزشی و… درست و دقیق بوده است. دوره های این مرکز به شکل های حضوری و غیرحضوری همواره در اختیار علاقه مندانِ پیگیر بوده است. دوره های نخبگان نوین خانه سرمایه با در نظردریافت محدودیت های افراد برای شرکت در جلسات و دوره های حضوری در نظر گرفته شده است. مشغله زیاد، دوربودن راه ها، دوربودن بعضی از شهر تهران، تنظیم نشدن ساعات آزاد افراد با ساعات کلاس های حضوری و اصلا رفاهی که آموزش غیرحضوری برای افراد به همراه دارد، باعث شده که خانه سرمایه به فکر طراحی و راه اندازی دوره هایی باشد که کلاس حضوری در آنها در کار نیست. با شرکت در دوره های غیرحضوری نخبگان نوین خانه سرمایه می توانید به طور رایگان صاحب پکیج آموزش بورس هم بشوید. در این دوره، 140 ساعت آموزش کاربردی در حوزه های مختلف آموزش بورس از جمله آموزش تحلیل تکنیکال، تحلیل بنیادی، روانشناسی بازار و حتی آشنایی با انواع ارز دیجیتال پرطرفدار در این روزها هم وجود دارد.

در آخر

این روزها که پاندمی ویروس کووید-19 جهان را به رخوتی سیاه فروبرده، باید به دنبال راه ها و روش هایی باشیم که ما را همچنان پویا و یادگیرنده نگه می دارند. خانه سرمایه با درک نیازهای یادگیری افراد و شناخت بازار بورس و فراوری محتوای آموزشی درخشان توانسته در طی این سال ها و به ویژه در ماه های سختی که از سر گذراندیم، پویایی آموزش را در عده زیادی از دانشجویان خود زنده نگه دارد. اگر اهل علم و عمل هستید، انتظار شما را هم می کشد. پیروز باشید.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 9 بهمن 1399 بروزرسانی: 9 بهمن 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 855

به "برای شکوفایی در سرمایه گذاری میان بُرها خانه سرمایه را انتخاب کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای شکوفایی در سرمایه گذاری میان بُرها خانه سرمایه را انتخاب کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید