بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان سمنان برگزار گردید

به گزارش مجله پیوند، خبرنگاران/سمنان بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان سمنان با حضور مسوولان استان به صورت مجازی و متفاوت از سال های قبل برگزار گردید.

بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان سمنان برگزار گردید

حبیب الله خجسته پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در بیست و دومین جشنواره خیّرین مدرسه ساز استان سمنان اظهار کرد: بسیاری از افراد در جامعه ما تمکن اقتصادی دارند اما همگی از بینش عمیق و عظیم برای حضور در امر مدرسه سازی و مشارکت جمعی برخوردار نیستند؛ خیّرین مدرسه ساز در واقع با نیت خدا پسندانه خود نمونه شاخص و زیبای مشارکت جمعی را به نمایش گذاشتند که قابل تقدیر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: خیّرین مدرسه ساز به رغم تَمکن اقتصادی، از بینش عمیق، ارزشمند و ستودنی برای این امر خدا پسندانه برخوردارند.

وی اضافه کرد: جدای از این کسانی هم هستند که علی رغم نداشتن تمکن اقتصادی، عشق و علاقه زیادی دارند تا با هر توان اقتصادی، در این امر مقدس شریک باشند و به همین واسطه پویش هایی در نظر گرفته شد تا تمامی آحاد جامعه بتوانند با هر تمکن اقتصادی در امر خیر مدرس سازی سهیم شوند.

خجسته پور ابراز امیدواری کرد: با گسترش این گونه پویش ها، تمامی مردم ایران اسلامی در امر خدا پسندانه مدرسه سازی مشارکت پیدا نموده و همه ملت به این امر مقدس ورود نمایند.

وی با بیان اینکه دانش آموزان و فرزندان ما به واسطه کرونا، از مدارس دور شده و به همین دلیل صندلی مدرسه بیش از پیش نمایان شد، اعلام کرد: مدرسه تنها کلاس درس و آموزش نیست؛ عدم حضور در مدرسه، فضای تردد مابین منزل و مدرسه و فضای تعاملی با جامعه خسارت های زیادی را بر دانش آموزان و فرزندان ما وارد می سازد.

معاون استاندار سمنان توضیح داد: در این فرصت تعطیلی مدارس، بازدیدهایی به منظور بازبینی و آنالیز مسائل و برطرف و بهبود نواقص و ساخت مدارس جدید در دستور کار نهاده شد.

وی تاکید نمود: در بحبوحه شیوع ویروس کرونا، تعطیلی مدارس و احتیاج دانش آموزان برای استفاده از فضای مجازی و دریافت محتواهای درسی، خیّرین در بحث تهیه لوازم یاری آموزشی و ابزار آموزشی نیز خوش درخشیدند که جای تقدیر و تشکر دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در خاتمه اظهار کرد: انشالله دوران غُربت برای دانش آموزان، اولیاء، مربیان و معلمان که با شیوع کرونا شکل گرفته، با ریشه کنی این بیماری خاتمه یافته و بار دیگر صدای خنده و شادی دانش آموزان و فرزندانمان را در مدارس بشنویم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 فروردین 1400 بروزرسانی: 5 فروردین 1400 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 970

به "بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان سمنان برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان سمنان برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید