تحصیل کارشناسی در چین 2020 (شرایط اخذ پذیرش تحصیلی دورۀ کارشناسی در چین)

به گزارش مجله پیوند، چین در حال حاضر به کشوری ایده آل برای ادامه تحصیل دانشجویان بین المللی تبدیل شده است. دانشجویانی که تحصیل در چین را برای دوره کارشناسی برگزیدند چشم انداز شغلی روشنی را حتی در سطح بین الملل پیش روی خود می بینند. سیستم آموزشی چین در سطح دنیا مشهور می باشد و با امکانات مدرن و پیشرفته ای که تدارک دیده است، وارد رقابت های بین المللی با مؤسسه های آموزشی برجستۀ آمریکای شمالی، اروپا، ژاپن، استرالیا و دیگر کشورها شده است.

تحصیل کارشناسی در چین 2020 (شرایط اخذ پذیرش تحصیلی دورۀ کارشناسی در چین)

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

مدرک کاردانی و کارشناسیِ دانشگاه های چین، در تمام جهان معتبر هستند. دوره های کارشناسی در چین به دلیل بالابودن سطح آموزش، فرصت های گستردۀ پژوهشی، کادر آموزشی برجسته و فرصت های شغلی در بین دانشجویان خارجی از محبوبیت بالایی برخوردار هستند.

سیستم آموزشی چین کاملاً مشابهِ سیستم آموزشی آمریکا است. دورۀ کاردانی که شامل کارآموزی و پروژه های درسی می گردد، بین 2 تا 3 سال طول می کشد. از سوی دیگر دانشجویانی که در دوره های کارشناسی مشغول به تحصیل هستند، مؤظف به گذراندن 4 تا 6 سال دوره های آموزشی و امتحان های سرانجام دوره هستند. اگرچه دوره های کارشناسی را می توان چهارساله تمام کرد اما دانشجویان پزشکی باید یک تا دو سال بیشتر آموزش ببینند و دورۀ کارآموزی یک ساله را پشت سر بگذارند.

تقویم آموزشی دانشگاه های چین به دو ترم بهار و پاییز تقسیم می گردد. درحالی که ترم پاییز از اواسط سپتامبر تا اواخر ژانویه یا اوایل فوریه ادامه دارد، ترم بهار در فوریه یا اوایل مارس آغاز می گردد و تا اواسط جولای ادامه دارد. هرچند برخی دانشکده ها که پذیرش دانشجوی بین المللی دارند، تاریخ آغاز ترم را به ویژه برای دوره های MBBS یا مهندسی که به زبان انگلیسی تدریس می شوند، تا آخر سپتامبر یا اواسط اکتبر به تأخیر می اندازند.

منبع: سفیرساعی
انتشار: 10 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 463

به "تحصیل کارشناسی در چین 2020 (شرایط اخذ پذیرش تحصیلی دورۀ کارشناسی در چین)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحصیل کارشناسی در چین 2020 (شرایط اخذ پذیرش تحصیلی دورۀ کارشناسی در چین)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید