تریلر تازه بازی Ark 2 منتشر شد؛ هنوز هم خبری از گیم پلی نیست

به گزارش مجله پیوند، بازی آرک 1 (Ark) در سال 2015 معرفی شد. در ابتدای عرضه این بازی به هیچ عنوان انتظارات از آن بالا نبود. حال پس از 7 سال شماره 2 این بازی قرار است عرضه شود. در اصل آرک 1 مسائل زیادی داشت. با این حال استقبال بسیار خوبی از آن شده و شرکت سازنده نیز به بهترین نحو از این بازی پشتیبانی کرد.

تریلر تازه بازی Ark 2 منتشر شد؛ هنوز هم خبری از گیم پلی نیست

یکی از نکات جالب تریلر معرفی آرک 2 حضور وین دیزل (Vin Diesel) در نقش کاراکتر اصلی است. طبق چیزی که اعلام شده، دنیای آرک 2 به شدت گسترده است. به همین دلیل بازیکنان دسترسی به موارد زیادی داشته تا از آن ها برای زنده ماندن استفاده کنند. همینطور اینکه بازیکنان توانایی استفاده از دایناسورها برای حمل و نقل را خواهند داشت.

داستان آرک 2 در مورد یک پدر و دختر است. این دو با مسائل بسیاری در فرایند بازی روبرو خواهند شد با اینحال این عنوان دارای یکی از داستان های مجذوب کننده در دنیای گیمینگ است. با توجهی به گسنردگی بازی، بخش اصلی بازی را خود بازکنان تعیین می کنند. به همین دلیل تجربه هر فرد با فرد دیگر در بازی آرک 2 متفاوت خواهد بود.

آرک 2 نسبت به شماره 1 از هر لحاظ بهبود داشته است. به همین دلیل انیمیشن ها و حرکات بسیار دقیق تر شده اند. از طرفی آرک 2 از لحاظ جلوه های بصری نیز به شدت پیشرفت داشته است. مبارزات نیز به حد خوبی دشوارتر شده است. شما باید کاملاً حساب شده حرکت کرده و ضربه بزنید. مخصوصاً اینکه دشمنان شما دایناسورها هستند که هیچ دلرحمی ای ندارند.

شماره 1 از لحاظ انیمیشن و روان بودن بازی مسائل زیادی داشت. حال اینطور که به نظر می رسد شرکت سازنده از عنوان 1 درس گرفته و بیشتر آن ها را بهتر کرده است. یکی از نکات مهم این بازی توانایی تجربه آن به صورت چند نفره است. حتی در بازی آرک 2 مبارزات بازیکن علیه بازیکن (PvP) نیز وجود دارد. مخصوصاً با وجود دنیای به شدت زیبا، تجربه بازی آرک 2 به همراه دوستان قطعاً لذت بخش خواهد بود.

منبع: Xbox.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 تیر 1401 بروزرسانی: 28 تیر 1401 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1548

به "تریلر تازه بازی Ark 2 منتشر شد؛ هنوز هم خبری از گیم پلی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تریلر تازه بازی Ark 2 منتشر شد؛ هنوز هم خبری از گیم پلی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید