توزیع اینترنتی برنج ایرانی از امروز

به گزارش مجله پیوند، معاون سازمان مرکزی تعاون روستایی از عرضه برنج شیرودی با نرخ 42هزارتومان از امروز اطلاع داد.

توزیع اینترنتی برنج ایرانی از امروز

به گزارش ایسنا، علیرضا عربشاهی با اعلام این خبر اضافه نمود: از دو ماه قبل برنج پاکستانی با قیمت 20 هزار و 500 تومان، برنج تایلندی با قیمت 12هزار و500 تومان و برنج هندی با قیمت 18هزار و500 تومان به صورت هوشمند توزیع می شد.

وی ادامه داد: قرار است از امروز برنج صد درصد ایرانی رقم شیرودی با نرخ 42 هزار تومان از پلتفرم های توزیع کالا های اساسی (بازرگام) عرضه گردد تا مردم درب خانه بدون پرداخت هزینه ارسال برنج مورد احتیاج خود را تحویل بگیرند.

معاون سازمان مرکزی تعاون روستایی بعلاوه اعلام کردکه این توزیع تا تنظیم بازار و کنترل گرانی های ایجاد شده استمرار خواهد داشت. پیش بینی می کنیم که تا شب عید این توزیع ادامه دار گردد.

گفتنی است که طرح توزیع اینترنتی اقلام اساسی از 18 آبان ماه به صورت آزمایشی در سطح شهر تهران با توزیع مرغ منجمد و تخم مرغ شروع به کار کرد و بعد از آن کلانشهر های دیگر نیز به این طرح توزیع هوشمند اضافه شدند.

در ابتدای شروع به کار این طرح فقط توزیع مرغ منجمد و تخم مرغ صورت می گرفت، ولی چندی پیش برنج خارجی، شکر، روغن و لبنیات تنظیم بازاری نیز به آن اضافه شد. امروز نیز برنج ایرانی در این سبد نهاده شد.

بنا بر اعلام مسئولان مربوطه هدف از توزیع هوشمند اقلام اساسی حذف دلالی های غیرضرور و واسطه گری های ناسالم در شبکه توزیع اقلام ضروری و رسیدن این کالا ها با قیمت های واقعی به دست مردم است.

منبع: فرارو
انتشار: 7 فروردین 1401 بروزرسانی: 7 فروردین 1401 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1455

به "توزیع اینترنتی برنج ایرانی از امروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع اینترنتی برنج ایرانی از امروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید