جزییاتی از شرایط طرح تبدیل محصولات ایران خودرو

به گزارش مجله پیوند، ارزیابی ها نشان می دهد حدود 10 هزار خودروی موجود در کف پارکینگ خودروسازان تحویل داده شده و با برنامه ریزی های اجرا شده قرار است به زودی لیست کاملی از قطعات کسری دو خودروساز بزرگ تهیه و تکمیل گردد تا بخشی از آن از سوی قطعه سازان داخلی و بخش دیگر از سوی قطعه سازان خارجی تامین گردد.

جزییاتی از شرایط طرح تبدیل محصولات ایران خودرو

در این بین ایران خودرو که یکی از دو خودروساز بزرگ کشور به شمار می رود در چند وقت اخیر با حجم معوقات زیادی در تحویل خودروهای خود روبرو بوده است. این شرکت خودروساز اوایل تیرماه سال جاری با تمرکز بر تکمیل خودروهای ناقص و افزایش عرضه به مشتریان، در نظر داشت تعهدات معوق خود را کاهش دهد. در حال حاضر تعهدات به جا مانده از سال گذشته در حال اجراست و مشتریان براساس اولویت ثبت نام خودروهای خود را از ایران خودرو تحویل می گیرند.

این شرکت خودروساز در گام بعدی در نظر دارد پیرو درخواست بعضی از مشتریان و بروز تاخیر طولانی در تحویل بعضی از خودروها، امکان تبدیل به سایر خودروها را تا سرانجام ماه جاری فراهم کند. در اطلاعیه ایران خودرو آمده است، دارندگان قراردادهای فوق جهت مشخص تکلیف تعهدات نسبت به تبدیل تعهدات به سایر خودروها مطابق جدول زیر اقدام نمایند.

البته شرایط تبدیل این خودروها صرفاً برای تعهدات معوق است. بعلاوه در این اطلاعیه آمده است: طبق ضوابط و دستورالعمل های موجود، محاسبه سود مشارکت تعهدات پیش فروش و جریمه تاخیر طبق قرارداد به طور مکانیزه محاسبه خواهد شد.

در جدول زیر جزییات طرح نو تبدیل محصولات ایران خودرو را مشاهده کنید

منبع: ایرنا زندگی
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1321

به "جزییاتی از شرایط طرح تبدیل محصولات ایران خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزییاتی از شرایط طرح تبدیل محصولات ایران خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید