حمایت از استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان در دستور کار دولت

به گزارش مجله پیوند، استاندار خوزستان گفت: تولیدات مبتنی بر شرکت های دانش بنیان در دستور کار کشور و دولت است و قطعا در استان نیز همین جهت را دنبال می کنیم.

حمایت از استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان در دستور کار دولت

به گزارش خبرنگاران از اهواز، صادق خلیلیان استاندار خوزستان در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاورد های پژوهشی و فناوری در اهواز گفت: توسعه در جهان مبتنی بر دانش است ما باید تولیداتمان مبتنی بر دانش باشد.

او اضافه نمود: تولیدات مبتنی بر شرکت های دانش بنیان در دستور کار کشور و دولت است و قطعا در خوزستان نیز همین جهت را دنبال می کنیم که بتوانیم شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها را مورد حمایت قرار دهیم.

خلیلیان ادامه داد: توصیه ما به شرکت های مختلف این است که از شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها استفاده نمایند.

استاندار خوزستان افزود: یکی از مزیت های نمایشگاه دستاورد های پژوهشی و فناوری این است که شرکت ها می توانند دستاورد های خود را ارائه نموده و بازاریابی نمایند.

این مقام مسئول گفت:در این نمایشگاه ارتباط خوبی بین بازار و دستاورد های فناورانه برقرار می گردد که این نوآوری خوبی است و ارتباط میان بخش صنعت و کشاورزی با فن بازار و شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها بوجود می آید.

او اضافه نمود: در این جهت هر نوع حمایتی که مورد احتیاج است انجام می گردد و دولت خود را موظف می داند که از فن بازارها، استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان حمایت کند.

خلیلیان گفت: به همین منظور بخش نامه ای را برای کلیه شرکت ها و صنایع ارسال کردیم تا از ظرفیت های آن ها به برترین شکل ممکن استفاده کنیم.

ی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 بهمن 1400 بروزرسانی: 20 بهمن 1400 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1405

به "حمایت از استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان در دستور کار دولت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت از استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان در دستور کار دولت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید