حیدری: کشتی پهلوانی در بازی های داخل سالن آسیا حاضر می شود

به گزارش مجله پیوند، رئیس فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی گفت: کشتی پهلوانی در بازی های داخل سالن آسیا (ایندورگیم) در ترکمنستان حضور پیدا می نماید.

حیدری: کشتی پهلوانی در بازی های داخل سالن آسیا حاضر می شود

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، علیرضا حیدری گفت: با توجه به تشکیل کمیته مستقل کشتی پهلوانی زیرنظر اتحادیه جهانی کشتی و قرار دریافت این رشته از کشتی های سنتی در برنامه های مدون اتحادیه مذکور، پس از برگزاری رقابت های اروپایی در صربستان و کلاس مربیگری و داوری در قاره آمریکا، برنامه بعدی کمیته پهلوانی، شرکت در بازی های داخل سالن آسیا (ایندورگیم) در ترکمنستان است.

وی در خصوص مطالب مطرح شده از سوی مسئولان فدراسیون بین المللی زورخانه ای در خصوص فعالیت در کشتی پهلوانی گفت: هدف مجموعه ما در کمیته پهلوانی اتحادیه جهانی کشتی، توسعه کشتی پهلوانی با یاری فدراسیون کشتی ایران در دنیاست تا بتوانیم با توجه به سیاست های کمیته بین المللی المپیک و اتحادیه جهانی کشتی، این ورزش اصیل ایرانی را در بلند مدت وارد چرخه ورزش های المپیکی نمائیم.

حیدری توضیح داد: در راه المپیکی شدن و پیشرفت این ورزش با تمام وجود کوشش می کنیم و در راستای اعتلای این رشته هیچ کوتاهی انجام نخواهیم داد.

وی در سرانجام گفت: هماهنگی های لازم با فدراسیون های کشتی کشورهای آسیایی برای حضور در رقابت های ایندورگیم به وسیله کمیته پهلوانی اتحادیه و شورای کشتی آسیا در حال اجرا است و بزودی تعداد کشورها و کشتی گیران شرکت کننده در این مسابقات اعلام خواهد شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 165

به "حیدری: کشتی پهلوانی در بازی های داخل سالن آسیا حاضر می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حیدری: کشتی پهلوانی در بازی های داخل سالن آسیا حاضر می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید