خبرنگاران قیمت جدید گوشت مرغ در خراسان شمالی اعلام شد

به گزارش مجله پیوند، بجنورد- خبرنگاران- سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: قیمت گوشت مرغ کشتار روز در استان، به ازای هر کیلوگرم 197 هزار و 550 ریال مشخص شد که نسبت به استان های مجاور نرخ پایین تری دارد.

خبرنگاران قیمت جدید گوشت مرغ در خراسان شمالی اعلام شد

علی اصغر رضازاده شامگاه یکشنبه به خبرنگار خبرنگاران گفت: گوشت مرغ کشتار روز از روز سه شنبه با قیمت مصوب، در بازار استان عرضه می شود.

وی اضافه کرد: بر اساس تصمیم امروز هر کیلوگرم مرغ زنده نیز 137 هزار و 550 ریال از مرغداران خریداری می شود.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: در قیمت مصوب جدید 60 هزار ریال اختلاف، بابت هزینه کشتارگاه، سود عمده فروش و خرده فروش لحاظ شده است.

وی با اشاره به تعیین قیمت 197 هزار و 550 ریال برای هر کیلوگرم گوشت مرغ، اضافه کرد: براساس برآوردهای اجرا شده قیمت این محصول در خراسان شمالی از استان های مجاور پایین تر است.

رضازاده گفت: برای تنظیم بازار گوشت مرغ، گوشت منجمد با قیمت هر کیلوگرم 150 هزار ریال در بازار استان و با اولویت فروشگاه های بزرگ و نیز حاشیه شهرها توزیع می شود.

به گزارش خبرنگاران، قیمت گوشت مرغ در بازار خراسان شمالی در چند روز اخیر به بیش از 250 هزار ریال رسیده بود که بعضا سبب گلایه مردم شده بود.

در 2 روز گذشته، تعیین قیمت گوشت مرغ، محور اصلی نشست های ستاد تنظیم بازار استان بود که بالاخره امروز قیمت این محصول مصوب شد.

سالانه حدود 22 هزار تن گوشت مرغ در استان خراسان شمالی مصرف می شود که حدود 6 هزار تن از این رقم از دیگر استان ها تامین می شود.

خراسان شمالی 863 هزار نفر جمعیت دارد که 44 درصد آنان در نواحی روستایی زندگی می کنند.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 آذر 1399 بروزرسانی: 7 آذر 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 734

به "خبرنگاران قیمت جدید گوشت مرغ در خراسان شمالی اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران قیمت جدید گوشت مرغ در خراسان شمالی اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید