خبرنگاران 163 طرح عمرانی، آموزشی و ورزشی در بخش سیمینه بوکان به بهره برداری رسید

به گزارش مجله پیوند، مهاباد- خبرنگاران- 163 طرح عمرانی، آموزشی و ورزشی با بیش از 23 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر در بخش سیمینه شهرستان بوکان با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مسوولان اجرایی به بهره برداری رسید.

خبرنگاران 163 طرح عمرانی، آموزشی و ورزشی در بخش سیمینه بوکان به بهره برداری رسید

جهت دریافت خدمات پتینه نقاشی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) بوکان روز شنبه در حاشیه افتتاح این طرح ها در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: مسکن مددجویی در روستایی اوچ تپه از توابع بخش سیمینه به نیابت از 160 طرح عمرانی این نهاد حمایتی به بهره برداری رسید.

سعدی خزمه ادامه داد: این طرح ها شامل احداث، خرید و تجهیزات مسکن محرومان تحت حمایت است که به نیابت با حضور مسوولان شهرستان و با اعتبار 14 میلیارد ریال به وسیله خیران و منابع دولتی تامین شده است.

وی با بیان اینکه یک هزار و 200 نفر از افراد تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) مستاجر بوده و نیازمند مسکن هستند، گفت: افرادی که به این نهاد حمایتی کمک می نمایند، حمایت های مادی خود با توجه به گرانی مصالح ساختمانی به بخش مسکن محرومان راهنمایی و کمک گر مسوولان کمیته مداد در این بخش مهم باشند.

سالن ورزشی دبستان قدس روستایی ناچیت به بهره برداری رسید

سرپرست آموزش و پرورش بوکان گفت: همزمان با هفتمین روز از ایام الله دهه فجر سالن ورزشی سرپوشیده دبستان قدس روستای ناچیت از توابع بخش سیمینه به بهره برداری رسید.

حسن خلیفه زاده اضافه کرد: این سالن ورزشی چند منظوره در محوطه دبستان قدس روستای ناچیت با زیر بنای 400 مترمربع و اعتبار پنج میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی احداث شده است.

2 واحد فضای آموزشی 2 کلاسه ویک کلاسه در روستای قارنجه سفلی و منوچهری افتتاح شد

سرپرست آموزش و پرورش بوکان گفت: مدرسه 2 کلاسه روستای قارنجه سفلی در زمینی به مساحت 200 و زیربنای 110 مترمربع، با اعتبار 2 میلیارد و 500 میلیون ریال توسط خانواده رضایی در این روستا احداث شده است.

مدرسه یک کلاسه روستای منوچهری در زمینی به مساحت 800 و زیربنای 70 مترمربع، با اعتبار 2 میلیارد ریال توسط مجمع خیران مدرسه ساز بوکان ساخته شده است.

به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، 23 طرح عمرانی، خدماتی، کشاورزی، صنعتی و آموزشی در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

برای اجرای این طرح ها که در مناطق شهری و روستایی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت در مجموع بیش از 790 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 اسفند 1399 بروزرسانی: 15 اسفند 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 925

به "خبرنگاران 163 طرح عمرانی، آموزشی و ورزشی در بخش سیمینه بوکان به بهره برداری رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 163 طرح عمرانی، آموزشی و ورزشی در بخش سیمینه بوکان به بهره برداری رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید