ربات چینی آدم از آب عایدی، عکس

به گزارش مجله پیوند، ماه پیش ربات پیشخدمت اندرویدی که در رستورانی در شهر چونگ چینگ مشغول به کار است، به علت اینکه خیلی شبیه انسان رفتار می کرد، همه را حیرت زده نموده بود. اما این ربات، توهمی بیش نبود.

ربات چینی آدم از آب عایدی، عکس

نادیا زکالوند: این روزها که مردم سراسر جهان شاهد تهدید ربات های مجهز به هوش مصنوعی به دزتماشا مشاغل شان هستند، با تماشا فیلم پیشخدمت رباتی در شبکه اجتماعی دوئین (نسخه چینی تیک تاک) در رستوران چینی بسیار حیرت نموده و البته نگران شدند.

این پیشخدمت اندرویدی بسیار شبیه انسان با مشتریان رستوران در تعامل بود. او سفارش ها را می گرفت و سپس غذایشان را سر میزشان می آورد و درست مانند یک انسان واقعی رفتار می کرد. این ویدیو در شبکه اجتماعی آنقدر سروصدا به پا کرد که بعضی از خبرنگاران تصمیم گرفتند، آن ربات را از نزدیک ببینند. اما وقتی دریافتند این ربات اندرویدی، خانم 26 ساله صاحب رستوران است که به شکل ربات ظاهر شده است، بیشتر تعجب کردند.

خانم شین، هنرمند و متخصص در طراحی حرکات موزون است و به این حرفه خود بسیار علاقه دارد. او از وقتی که سه سال پیش این رستوران را راه اندازی نموده است، برای جذب مخاطب دست به ایده های جالبی زده است که خود را به شکل ربات اندرویدی درآوردن از جدیدترین ایده هایش بود.

خانم شین در این کار، آنقدر حرفه ای عمل کرد که حتی مشتریانی که او را از نزدیک تماشاد، نمی توانستند تشخیص دهند او انسان واقعی است نه یک ربات.

این روزها چینی ها به رستوران خانم شین سرازیر شدند تا هم از غذاهای خوشمزه رستوران او لذت ببرند و هم حرکات ربات مانند او را از نزدیک مشاهده نمایند.

منبع:

odditycentral

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 24 آذر 1402 بروزرسانی: 24 آذر 1402 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1754

به "ربات چینی آدم از آب عایدی، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ربات چینی آدم از آب عایدی، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید