زمان اردوهای آماده سازی تیم بسکتبال با ویلچر زیر 23 سال اعلام شد

به گزارش مجله پیوند، زمان اردوهای آماده سازی تیم بسکتبال با ویلچر زیر 23 سال برای کسب سهمیه جهانی اعلام شد.

زمان اردوهای آماده سازی تیم بسکتبال با ویلچر زیر 23 سال اعلام شد

به گزارش گروه ورزش خبرنگاران از سوی انجمن بسکتبال با ویلچر و برای آماده سازی تیم زیر 23 سال جهت حضور در رقابت های انتخابی دنیا، سه مرحله اردوی آماده سازی پیش بینی شده است که این اردوها از آبان ماه شروع خواهد شد.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، سال میلادی آینده کشور کانادا میزبان مسابقات بسکتبال با ویلچر قهرمانی دنیا در رده سنی زیر 23 سال است. رقابت های انتخابی برای کسب سهمیه این مسابقات در منطقه آسیا، دوم تا نهم بهمن ماه به میزبانی تایلند برگزار می گردد و تیم بسکتبال با ویلچر زیر 23 سال ایران هم در آن حضور خواهد داشت. حضور در این مسابقات اولین برنامه مصوبی است که در تقویم انجمن بسکتبال با ویلچر ایران بعد از بازیهای پارالمپیک گنجانده شده است.

برای آماده سازی تیم بسکتبال با ویلچر زیر 23 سال ایران جهت حضور در رقابت های قهرمانی آسیا و انتخابی دنیا، سه مرحله اردوی آماده سازی پیش بینی شده است. دو مرحله ابتدایی اردوها به ترتیب اواخر آبان ماه و اواخر آذرماه برگزار می گردد و مرحله سوم و نهایی نیز اواخر دی ماه برگزار می گردد که متصل به اعزام خواهد بود.

حبیب خمجانی، رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر ایران، در مصاحبه با سایت کمیته ملی پارالمپیک ضمن اشاره به این موضوع اظهارداشت: طی فراخوانی به تمام هیات های استانی، از آنها خواسته ایم تا بازیکنان مستعد متولد 1995 به بالا را برای حضور در اردوهای آماده سازی تیم بسکتبال با ویلچر زیر 23 سال معرفی نمایند. تا آبان ماه لیست این دسته بازیکنان نهایی می گردد و بر اساس آن از اواخر این ماه (آبان) اردوهای آماده سازی را شروع می کنیم.

وی در خصوص کادر فنی تیم زیر 23 سال بسکتبال با ویلچر گفت: راهنمایی این تیم که بر عهده حسن پالار است اما دیگر اعضای کادرفنی و یاری های وی هنوز معرفی نشده اند. محتمل است طی این هفته در این زمینه تصمیم گیری گردد.

رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر با یادآوری اینکه به غیر از حضور در رقابت های زیر 23 سال آسیا و انتخابی دنیا فعلا برنامه مصوب دیگری جهت اجرا وجود ندارد، گفت: مسابقات دنیای این رده سنی سال آینده برگزار می گردد. سه تیم برتر آسیا نیز سهمیه این رقابت ها را کسب می نمایند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 آذر 1400 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1347

به "زمان اردوهای آماده سازی تیم بسکتبال با ویلچر زیر 23 سال اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان اردوهای آماده سازی تیم بسکتبال با ویلچر زیر 23 سال اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید