تنیس روی میز انتخابی المپیک، اسلوونی، نخستین حریف ایران در جهت المپیکی شدن

به گزارش مجله پیوند، قرعه کشی رقابت های تنیس روی میز انتخابی المپیک 2020 توکیو در پرتغال انجام و حریف تیم ملی ایران تعیین شد.

تنیس روی میز انتخابی المپیک، اسلوونی، نخستین حریف ایران در جهت المپیکی شدن

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی تنیس روی میز مردان ایران با ترکیب نوشاد عالمیان، نیما عالمیان، حمیدرضا طاهرخانی، امین احمدیان و امیرحسین هدایی به منظور شرکت در رقابت های انتخابی المپیک 2020 توکیو راهی کشور پرتغال شده است.

مراسم قرعه کشی این رقابت ها امشب برگزار گردید و تیم ملی ایران پس از استراحت در دور نخست، باید در نخستین ملاقات برابر اسلوونی تیم 15 رنکینگ جهانی به میدان برود. این مسابقه روز چهارشنبه 2 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

تیم کشورمان در سید سوم این رقابت ها حضور دارد و در صورت فزونی مقابل این حریف سید دومی، باید در مرحله بعدی برابر برنده جدال لوکزامبورگ و هند، تیم 9 رنکینگ جهانی به میدان برود که به احتمال فراوان تیم هند پیروز خواهد شد. شاگردان جمیل لطف الله نسبی در صورت فزونی در این دو ملاقات سخت و سخت، جواز حضور در المپیک را کسب خواهند کرد.

در صورت تیم کشورمان پیروز به کسب سهمیه المپیک از این رویداد نشود، در مسابقات انتخابی در تایلند که فروردین 99 برگزار خواهد شد، این فرصت را در مسابقات انفرادی خواهد داشت که دو نماینده اعزام کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 232

به "تنیس روی میز انتخابی المپیک، اسلوونی، نخستین حریف ایران در جهت المپیکی شدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنیس روی میز انتخابی المپیک، اسلوونی، نخستین حریف ایران در جهت المپیکی شدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید