ستاره سرشناس هندبال ایران نیامده رفت!

به گزارش مجله پیوند، شنیده ها حاکی از این است الله کرم استکی بازیکن سرشناس و نام آشنا جهان هندبال که چندی پیش خبر پیوستنش به تیم تازه لیگ فزونی پلیمر خلیج فارس خرم آباد منتشر شد حالا در آستانه چند روز به آغاز سی و شمشمین دوره لیگ برتر هندبال مردان از تیم پلیمر خلیج فارس جدا شده و دیگر این تیم را همراهی نخواهد کرد و باید هرچه سریع تر تیم تازه خود را انتخاب کند.

ستاره سرشناس هندبال ایران نیامده رفت!

استکی چند پیشنهاد داخلی و خارجی دارد اما جدی ترین گزینه یک تیم داخلی و مطرح است که در پی جذب استکی به عنوان مربی بازیکن می باشد.

اتفاقی که برای کاپیتان سابق تیم ملی می تواند تجربه تازه و متفاوت باشد و بعد از مربیگری در تیم ملی نوجوانان حالا باید شاهد او در ترکیب کادرفنی تیم لیگ فزونی باشیم.

یک منبع نزدیک به تیم پلیمر خبر جدایی استکی را تایید نموده است و حالا این تیم بعد از فسخ قرارداد با مهرداد صمصامی یک ملی پوش دیگر یعنی الله کرم استکی را نیز از دست داد.

استکی فصل قبل برای تیم نیروی زمینی ارتش در لیگ برتر ایران به میدان رفت و توانست پس از مقام نایب قهرمانی، همراه با این تیم در بیست وپنجمین دوره جام باشگاه های آسیا به جایگاه هفتمی برسد.

منبع: فرارو
انتشار: 23 مرداد 1402 بروزرسانی: 23 مرداد 1402 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1732

به "ستاره سرشناس هندبال ایران نیامده رفت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره سرشناس هندبال ایران نیامده رفت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید