سیستمی برای مدیریت سازمانها بدون کدنویسی طراحی شد

به گزارش مجله پیوند، به گزارش خبرنگاران، حمیدرضا میناروش، مدیرعامل شرکت دانش بنیان در پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی درخصوص سیستم طراحی شده بدون کد نویسی برای مدیریت سازمانها گفت: این سیستم بدون کد نویسی فرایندهای مدیریت سازمان را ایجاد می نماید و تغییرات لازم را در سیستم به وجود می آورد؛ حذف کامل کد نویسی ویژگی ای است که این سیستم را از سایر رقبای داخلی و خارجی خود متمایز نموده است.

سیستمی برای مدیریت سازمانها بدون کدنویسی طراحی شد

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت آنلاین چاپ کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

میناروش عنوان نمود: از ویژگی های دیگر این سیستم می توان به ایجاد یکپارچگی در سازمان ها، یاری به تصمیم گیری در سازمان و پشتیبانی از تصمیم گیری های مدیران اشاره نمود.

به گفته وی، سازمان ها می توانند به دو صورت خرید و اجاره این سیستم را در اختیار بگیرند و مورد استفاده قرار دهند.

وی خاطر نشان کرد: شاید این دغدغه وجود داشته باشد که با ورود جدی این سیستم به بازار و رایج شدن استفاده از آن، بازار برنامه نویسی آسیب ببیند ولی در این خصوص باید گفت که BPMS های مورد استفاده در این سیستم نیازمند برنامه نویسی و پشتیبانی از سمت برنامه نویسان و ارتقا از سمت آن ها است؛ این سیستم اگر چه کار را کاهش داده است اما نوع کار را تغییر داده و فرایند پیشرفت را سرعت بخشیده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 آذر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 748

به "سیستمی برای مدیریت سازمانها بدون کدنویسی طراحی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیستمی برای مدیریت سازمانها بدون کدنویسی طراحی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید