طراحی زیبای ماشین اسپانیایی با الهام از سفره ماهی، عکس

به گزارش مجله پیوند، کوپرا که از شرکت های تابعه کمپانی اسپانیایی سئات و زیرمجموعه فولکس واگن محسوب می گردد، از جدیدترین محصول برقی خود براساس پلتفرم MEB با نام تاواسکان رونمایی کرد.

طراحی زیبای ماشین اسپانیایی با الهام از سفره ماهی، عکس

امیرمسعود عابدین:طراحی فوق العاده مجذوب نماینده و اسپرت با نزدیک به طرح های کانسپت مانند، از ویژگی های ظاهری تاواسکان هستند.

در بیشتر فضای تاواسکان مانند نمای جلو، شاهد استفاده از عناصر مثلثی شکل هستیم.چراغ های جلویی به شکل مثلت بوده و دارای 3 دیلایت با همان گرافیک مثلثی است.بخش عظیمی از نمای جلو دارای ادوات مشکی رنگ است.

در نمای پشتی چراغ های خودرو به وسیله لوگوی مثلثی کوپرا به هم متصل می شوند.گرافیک این چراغ ها دارای طرحی فضایی و خاص هستند.نام کوپرا در قسمت پایینی درب صندوق عقب قرار گرفته است.دیفیوزر خودرو از طرحی اسپرت و تهاجمی بهره می برد.

رینگ های اسپرت چند پره و 21 اینچی با ترکیب رنگی مشکی و طلایی مجذوب نمایندهیت نمای جانبی را بیشتر نموده اند.

بیشتر بخوانید:

  • سورپرایز کره ای در چین/ یک هیوندای قدرتمند نو وارد میدان شد/ عکس

  • تولد فرزند نو بنز و جیلی در چین/ اولین کوپه اسپرت و کاربردی جهان / عکس

کابین تاواسکان به معنای واقعی نماد خلاقیت و تبحر در طراحی است.شکل داشبورد انگار از سفره ماهی الهام گرفته شده و از مجذوب نمایندهیت بصری بالایی برخوردار است.نمایشگرهای 15 اینچی اطلاعات-سرگرمی و 5.3 اینچی کیلومترشمار، در کنار سبک خاص دریچه سراسری تهویه هوا و بعلاوه کنسول وسط باریک، بیشترین خودنمایی را دارند.

هدآپ دیسپلی واقعیت افزوده، 12 اسپیکر، کروز کنترل تطبیقی، دستیار خروج ایمن، رانندگی نیمه خودران و امکان کنترل بعضی سیستم ها مثل تهویه هوا به وسیله تلفن همراه، از دیگر امکانات شاخص در این خودرو هستند.

دو تیپ VZ و انجورنس برای تاواسکان عرضه می گردد.تیپ پایه که انجورنس نام دارد، از یک پیشرانه الکتریکی با 286 اسب بخار قدرت و 545 نیوتون متر گشتاور استفاده می نماید.این تیپ پس از هربار شارژ قادر است 550 کیلومتر مسافت را طی کند.

تیپ قدرتمند VZ از دو موتور برقی در محور عقب بهره می برد که مجموعا 340 اسب بخار قدرت و 680 نیوتون متر گشتاور فراوری می نمایند.در این تیپ پس از هربار شارژ، 520 کیلومتر مسافت را می توان طی کرد.

شتاب صفر تا صد تیپ قدرتمند، 5.6 ثانیه اعلام شده است.

تاواسکان قرار است در کارخانه فولکس واگن چین ساخته گردد.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 7 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1402 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1689

به "طراحی زیبای ماشین اسپانیایی با الهام از سفره ماهی، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی زیبای ماشین اسپانیایی با الهام از سفره ماهی، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید