فراهم شدن امکان سفرهای بدون قرنطینه بین سنگاپور و هنگ کنگ

به گزارش مجله پیوند، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، فراهم شدن امکان سفرهای بدون قرنطینه بین سنگاپور و هنگ کنگ صورت می گیرد.

فراهم شدن امکان سفرهای بدون قرنطینه بین سنگاپور و هنگ کنگ

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور ارزان از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

داستان چیست؟

برنامه شروع سفرهای بدون قرنطینه بین سنگاپور و هنگ کنگ که قرار بود در نوامبر به اجرا گذاشته گردد اما بدلیل افزایش ناگهانی آمار مبتلایان به ویروس کرونا در هنگ کنگ به تعویق افتاده بود، از بیست و ششم می اجرایی خواهد شد.

انتظار می رود شروع سفرهای بدون قرنطینه بین هنگ کنگ و سنگاپور رونق در حوزه گردشگری را بدنبال داشته باشد. در دو هفته نخست این سفرهای بدون قرنطینه، پروازهای بین دو مقصد محتاطانه و با یک پرواز در روز به هر یک از این مقاصد شروع خواهد شد. حداکثر مسافران در هر یک از پروازها 200 نفر خواهند بود.

هفته گذشته نیز سفرهای بدون قرنطینه بین نیوزیلند و استرالیا شروع شد و به نظر می رسد با توجه به تعداد پروازها در روزهای اولیه، سفرهای بدون قرنطینه بین هنگ کنگ و سنگاپور محتاطانه تر از سر گرفته خواهد شد.

تمام مسافرانی که از هنگ کنگ سفر می نمایند، باید واکسینه شده باشند و مسافران هر دو مقصد باید سه روز پیش از سفر و هنگام ورود به مقصد آزمایش کرونا انجام دهند.

مقام های هنگ کنگ و سنگاپور مشتاق از سرگیری فعالیت های گردشگری هستند، چرا که گردشگری این دو مکان پیش از شیوع ویروس کرونا به شدت به گردشگران خارجی متکی بود.

در سه ماهه سوم سال 2020 شمار مسافران خارجی سنگاپور در مقایسه با همین بازه زمانی در سال 2019 با 81.2 درصد کاهش همراه بود. شرکت های هواپیمایی عظیم هنگ کنگ و سنگاپور نیز در دوران کرونا مسائل عظیمی را تجربه کردند. شرکتهای هواپیمایی سنگاپور در سال 2020 با 97.6 درصد کاهش مسافر روبرو شدند.

منبع: همگردی
انتشار: 26 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1400 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1066

به "فراهم شدن امکان سفرهای بدون قرنطینه بین سنگاپور و هنگ کنگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراهم شدن امکان سفرهای بدون قرنطینه بین سنگاپور و هنگ کنگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید