فروش ویلا در نمک آبرود؛ متری 100 میلیون!

به گزارش مجله پیوند، خبرنگاران- فروش ویلا در نمک آبرود گاهی با قیمت زیر دو میلیارد انجام می گردد. متراژ بیشتر این ویلا ها کمتر از 300 متر است و با امکانات حداقلی مثل آب، برق و گاز فروخته می شوند. اگر با پنج میلیارد سراغ خرید ویلا در نمک آبرود بروید، می تواند روی گزینه هایی با متراژ هزار متر حساب باز کنید. در امکانات این ویلا ها به مواردی مثل سالن بیلیارد و نگهبان 24 ساعته اشاره شده است. این ارقام درحالی برای ویلا های نمک آبرود ردو بدل می شوند که طبق آگهی ها قیمت بعضی از ویلا ها در این نقطه از مازندران به 50 میلیارد تومان رسیده است. رقمی که برای ویلا 500 متری درنظر گرفته شده است.

فروش ویلا در نمک آبرود؛ متری 100 میلیون!

فروش ویلا در نمک آبرود با کمتر از دو میلیارد

به گزارش خبرنگاران، فروش ویلا در نمک آبرود گاهی با ارقام زیر دو میلیارد انجام می گردد. البته این ویلا ها کمتر از 300 مترمربع متراژ دارند. بین آگهی های موجود برای فروش ویلا مقرون به صرفه در نمک آبرود با گزینه 600 میلیون تومانی روبرو می شویم. ویلا 200 متری و دوخوابه است. پارکینگ، دوربین مداربسته، در ضدسرقت و آیفون تصویری بخشی از امکانات ویلا به شمار میرود. ویلا 245 متری دیگری در نمک آبرود 600 میلیون تومان فروخته می گردد. این ویلای دوطبقه، دارای سه اتاق خواب است، اما مالک هنوز مجوز ساخت نگرفته. ویلا 280 متری در نمک آبرود را 860 میلیون تومان آگهی نموده اند. ویلا سه طبقه محسوب می گردد، سه اتاق خواب دارد و آیفون تصویری، انباری و پارکینگ بخشی از امکانات آن است. با یک میلیارد تومان امان خرید ویلا 270 متری در نمک آبرود وجود دارد. ویلا سه خوابه است و دوربین مداربسته، آیفون تصویری، پارکینگ و در ضدسرقت جزو امکانات آن محسوب می گردد. ویلا شهرکی در نمک آبرود با قیمت دو میلیارد تومان به فروش می رسد و متراژ آن 300 متر نوشته شده است. با رقم دو میلیارد تومان ویلا 120 متری دیگری در نمک آبرود فروخته می گردد. ویلا یک طبقه است، یک اتاق خواب دارد و در بخش امکانات و تجهیزات به تراس و در برقی اشاره شده است. ویلا 200 متری دیگری در نمک آبرود را یک میلیارد و 500 میلیون تومان می فروشند. البته زیربنا ویلا در آگهی 300 متر نوشته شده است. ویلا نوساز محسوب می گردد، دارای سه طبقه و دو اتاق خواب است از آیفون تصویری، انباری و پارکینگ به عنوان امکانات آن نام برده می گردد.

فروش ویلا در نمک آبرود زیر دومیلیارد

متراژ

امکانات

قیمت

200 مترمربع

پارکینگ، دوربین مداربسته، در ضدسرقت و آیفون تصویری

600 میلیون تومان

280 مترمربع

آیفون تصویری، انباری و پارکینگ

860 میلیون تومان

270 مترمربع

دوربین مداربسته، آیفون تصویری، پارکینگ و در ضدسرقت

یک میلیارد تومان

300 مترمربع

پارکینگ - انباری

دو میلیارد تومان

120 مترمربع

تراس و در برقی

دو میلیارد تومان

فروش ویلا در نمک آبرود با کمتر از پنج میلیارد

فروش ویلا در نمک آبرود ممکن است با ارقام زیر پنج میلیارد انجام گردد. ویلا هزار متری در نمک آبرود تقریبا پنج میلیارد تومان فروخته می گردد. متراژ بنا به 200 متر می رسد و سه اتاق خواب دارد. عمر بنا کمتر از 10 سال است و در آگهی نزدیک بودن به مرکز خرید، منظره رو به جنگل و جواز ساخت به عنوان امکانات ویلا نوشته شده است. با چهار میلیارد می گردد ویلا 370 متری در نمک آبرود را خرید. ویلا نوساز است و متراژ بنا آن به 270 متر می رسد. روف گاردن، پارکینگ مسقف، در ضدسرقت، سالن بیلیارد، اتاق خواب مستر و نگهبانی 24 ساعته جزو امکانات این ویلا چهارمیلیارد تومانی محسوب می گردد. ویلا دیگری در نمک آبرود سه میلیارد و 300 میلیون تومان آگهی شده است. متراژ ویلا 376 متر و بنا 215 متر است.

در ویلا سه اتاق خواب دیده می گردد و و عمر بنا دو سال است. در ضدسرقت، دو اتاق خواب مستر، فاصله دو کیلومتری تا دریا، سالن بیلیارد و نگهبان 24 ساعته جزو امکانات این ویلا به شمار می رود. در شهرک دریانوردان نمک آبرود ویلا 400 متری را سه میلیارد و 800 میلیون تومان می فروشند. مالک، داشتن جواز ساخت، فاصله یک کیلومتری تا دریا نزدیک بودن به مرکز خرید، آلاچیق و گاز را به عنوان امکانات ویلا معرفی نموده است. بین آگهی های فروش ویلا مقرون به صرفه در نمک آبرود گزینه دو میلیارد و 600 میلیون تومانی به چشم می خورد. متراژ ویلا 370 متر است، به شکل دوبلکس ساخته شده و چهار اتاق خواب در آن دیده می گردد. سالن بیلیارد، نزدیک بودن به مرکز خرید، آیفون تصویری و نگهبان 24 ساعته جزو امکانات این ویلا نوشته شده است.

فروش ویلا در نمک آبرود زیر پنج میلیارد

متراژ

امکانات

قیمت

هزارمترمربع

نزدیک بودن به مرکز خرید و منظره رو به جنگل

پنج میلیارد تومان

370 مترمربع

روف گاردن، پارکینگ مسقف، در ضدسرقت، سالن بیلیارد

چهارمیلیارد تومان

376 مترمربع

در ضدسرقت، دو اتاق خواب مستر، نگهبان 24 ساعته، سالن بیلیارد

سه میلیارد و 300 میلیون تومان

400 مترمربع

فاصله یک کیلومتری تا دریا، آلاچیق و گاز

سه میلیارد و 800 میلیون تومان

370 مترمربع

سالن بیلیارد، نزدیک بودن به مرکز خرید، آیفون تصویری و نگهبان 24 ساعته

دو میلیارد و 600 میلیون تومان

گران ترین ویلا ها در نمک آبرود

فروش ویلا در نمک آبرود می تواند نزدیک 50 میلیارد تومان هزینه داشته باشد. ویلا 512 متری در نمک آبرود 52 میلیارد تومان آگهی شده است. ویلا دوبلکس و دارای سه اتاق خواب، رادیاتور، در ضد سرقت، تراس و پارکینگ است. ویلا جنگلی در نمک آبرود با قیمت 35 میلیارد تومان فروخته می گردد. ویلا سه طبقه است و دارای پنج اتاق خواب است. استخر، سونا، جکوزی، دوربین مداربسته و روف گاردن مهمترین امکانات این ویلا به شمار می فرایند. ویلا 310 متری در نمک آبرود با قیمت 25 میلیارد تومان فروخته می گردد. این یکی سه طبقه است و در آن چهار اتاق خواب وجود دارد. روف گاردن، پکیج، سونا و تراس را باید امکانات این ویلا درنظر بگیریم.

ویلا های گران قیمت در نمک آبرود

متراژ

امکانات

قیمت

512 مترمربعسه اتاق خواب، رادیاتور، در ضد سرقت، تراس و پارکینگ52 میلیارد تومان
500 مترمربعپنج اتاق خواب، استخر، سونا، جکوزی، دوربین مداربسته و روف گاردن35 میلیارد تومان
310 مترمربعروف گاردن، پکیج، سونا و تراس25 میلیارد تومان
منبع: فرارو
انتشار: 15 تیر 1401 بروزرسانی: 15 تیر 1401 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1537

به "فروش ویلا در نمک آبرود؛ متری 100 میلیون!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش ویلا در نمک آبرود؛ متری 100 میلیون!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید