لولای نو در راه است ، گوشی های نو گلکسی آماده فراوری می گردد

به گزارش مجله پیوند، سامسونگ بر اساس گزارش ها، در حال آزمایش طراحی لولای نو برای گوشی هوشمند آینده خود، گلکسی زد فولد 5 (Galaxy Z Fold 5) است که در نیمه اول سال 2023 عرضه می گردد.

لولای نو در راه است ، گوشی های نو گلکسی آماده فراوری می گردد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از گیزمو چاینا، لولای تازه که لولای قطره آب نامیده می گردد، به جای اینکه زمان بستن گوشی، صفحه نمایش را با زاویه ای تند ببندد، آن را به سمت داخل خم می نماید. گفته می گردد این طراحی مزایای متعددی از جمله خطر و خش کمتر روی نمایشگر و عدم وجود شکاف در هنگام تا شدن گوشی را ارائه می دهد.

یکی از مهم ترین مزایای این لولای تازه این است که امکان باریک تر شدن گوشی گلکسی فولد زد 5 را فراهم می نماید. در گزارشی که درباره این گوشی تازه گلکسی انتشار یافته ادعا شده که ضخامت این گوشی تازه 14 میلی متر یا کمتر خواهد بود، در حالی که ضخامت گلکسی زد فولد 4، 15.8 میلی متر است.

با این حال، این گزارش اشاره می نماید که گوشی های تاشوی تازه سامسونگ از نظر زمانبندی تست و آزمایش از بعضی از رقبای خود عقب مانده است. به عنوان مثال، اوپو وعده تاشو کردن 400 هزار عدد از گوشی های Find N2 و Find N2 Flip خود را داده است که دو برابر تعدادی است که سامسونگ به آن متعهد شده است. با این وجود، سامسونگ میخواهد پس از تا شو کردن 200 هزار گوشی خود، 85 درصد از قدرت اولیه این گوشی ها را حفظ کند.

طراحی لولای تازه سامسونگ در حال حاضر در مرحله آزمایش نهایی است و انتظار می رود این شرکت پس از اتمام آزمایش، طراحی را نهایی کند. این شرکت بعلاوه قابلیت لولا و پنل نمایشگر تازه را با 200 هزار تا 300 هزار بار تا کردن گوشی آزمایش خواهد نمود.

به طور کلی، طراحی لولای بهبود یافته سامسونگ برای گلکسی زد فولد 5 نشان دهنده تعهد مداوم آن به نوآوری در بازار گوشی های هوشمند تاشو است. از آنجایی که شرکت های بیشتری دستگاه های تاشوی خود را عرضه می نمایند، سامسونگ برای جلوتر ماندن از رقبا باید محدودیت های کنونی را که در این کمپانی بر سر فراوری گوشی های تاشو وجود دارد را زیر پا بگذارد.

طبق گزارش های اخیر، گلکسی زد فولد 5 سامسونگ دارای پردازنده تازه کوالکام اسنپ دراگون 985 5G بر اساس گره پردازشی 4 نانومتری خواهد بود. گلکسی زد فولد 5 احتمالاً در نسخه های 256 گیگابایتی، 512 گیگابایتی و 1 ترابایتی عرضه خواهد شد و دارای دوربین سه گانه و دوربین جلوی 12 مگاپیکسلی است.

بیشتر بخوانید:

  • نمایشگر گوشی تاشوی تازه سامسونگ 360 درجه می چرخد | لولایی جادویی به شکل قطره آب
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 اسفند 1401 بروزرسانی: 14 اسفند 1401 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1669

به "لولای نو در راه است ، گوشی های نو گلکسی آماده فراوری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لولای نو در راه است ، گوشی های نو گلکسی آماده فراوری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید