ماشین خاص فولکس که برای چین ساخته شده، عکس

به گزارش مجله پیوند، فولکس واگن و فاو، که قدیمی ترین خودروساز چینی است، به صورت همکاری جوینت ونچر خودروهایی مشترک می سازند. ID.6 Crozz 2024 هم یکی از جدیدترین خودروهای حاصل این همکاری است.

ماشین خاص فولکس که برای چین ساخته شده، عکس

امیرمسعود عابدین: این خودرو با چهار مدل Prime ،Pro ،Pure و + Pure در چین، با محدوده قیمتی 35 تا 46 هزار دلار آمریکا عرضه شد. به عنوان یک مدل فیس لیفت، در این خودروی نو تغییراتی در پیکربندی ایجاد شده و محدوده برد پس از هربار شارژ را بهبود بخشیده است.

ظاهر فولکس واگن ID.6 Crozz تا حد زیادی بدون تغییر به جای مانده است. مشتریان می توانند چهار رنگ بدنه را انتخاب نمایند: سفید، آبی، نارنجی و طلایی.

فولکس واگن ID.6 Crozz مدل 2024 که به عنوان یک شاسی بلند میانه تا بزرگ واقع شده است، میزان فعلی خود (4891/1848/1679 میلی متر) را با فاصله بین دو محور 2965 میلی متر حفظ نموده است.

  • پرش حیرت انگیز یک لامبورگینی از روی تپه/ شاهکار آفرودی خودروساز مشهور/ عکس

  • لوکس ترین سدان سوئدی در ایران پلاک ملی شد/خروج از گمرک پس از 5 سال خاک خوردن/عکس

فضای داخلی به صورت استاندارد با نمایشگر کیلومترشمار 5.3 اینچی فول ال سی دی، صفحه نمایش مرکزی 12 اینچی و هدآپ دیسپلی دارای واقعیت افزوده عرضه می گردد. بسیاری از دکمه های فیزیکی در خودرو اکنون در نمایشگر مرکزی ادغام شده اند. روکش چرمی اصلی روی فرمان، با مواد چرم مصنوعی جایگزین شده است. علاوه بر این، سیستم عامل هوشمند MOSC 4.0 ارتقا یافته و از عملنمودهایی مانند تعامل صوتی و ناوبری آنلاین پشتیبانی می نماید.

علاوه بر این، فولکس واگن ID.6 Crozz دارای چیدمان صندلی 2+2+2 (شش نفره) و 2+3+2 (هفت نفره) است. صندلی های جلو به 12 حالت به صورت الکترونیکی تنظیم شده و از ماساژ پشتیبانی می نمایند. از نظر ایمنی، این خودرو به صورت استاندارد با سیستم کمکی رانندگی سطح 2+، از جمله پارک اتوماتیک، جلوگیری از برخورد و ترمز اضطراری ارائه می گردد.

این خودروی نو فولکس واگن در دو مدل دیفرانسیل عقب (Pure، Pure+ و Pro) و چهار چرخ محرک (Prime) موجود است. مدل Pure مجهز به یک موتور 176 اسب بخاری و 310 نیوتن متری است و از یک بسته باتری لیتیومی سه تایی 62.6 کیلووات ساعتی تغذیه می نماید که به آن برد الکتریکی خالص 480 کیلومتری (CLTC) را ارائه می دهد.

مدل های Pure+ و Pro به یک موتور 201 اسب بخاری و 310 نیوتن متری مجهز شده اند که با یک بسته باتری لیتیومی سه تایی 84.8 کیلووات ساعتی جفت شده و محدوده حرکتی الکتریکی خالص 601 کیلومتری (CLTC) را ارائه می دهند.

مدل دیگر پرایم دارای یک موتور 107 اسب بخاری در جلو و 201 اسب بخاری در عقب، با قدرت ترکیبی 308 اسب بخار و گشتاور کل 472 نیوتن متری است. این مدل مجهز به یک بسته باتری لیتیومی سه تایی 84.8 کیلووات ساعتی است که برد الکتریکی 560 کیلومتری را ارائه می دهد.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 21 شهریور 1402 بروزرسانی: 21 شهریور 1402 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1742

به "ماشین خاص فولکس که برای چین ساخته شده، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماشین خاص فولکس که برای چین ساخته شده، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید