مدیران دولت سیزدهم به دور از افراط و تفریط معقول عمل نمایند

به گزارش مجله پیوند، خبرنگاران/اردبیل معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اردبیل گفت: مدیران دولت سیزدهم به دور از افراط و تفریط باید به شکل منطقی و عقلانی عمل نموده و اقدام نمایند.

مدیران دولت سیزدهم به دور از افراط و تفریط معقول عمل نمایند

کاظم دبیر در مراسم معارفه مدیرکل تازه محیط زیست استان اردبیل اظهار کرد: مسئله محیط زیست مسئله حیاتی در زندگی و برنامه ریزی های هدفمند جوامع است که با توجه به توسعه جوامع انسانی، لازم است تا این مؤلفه مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

وی توضیح داد: در اجرای تمامی طرح ها و برنامه های مالی، کشاورزی و صنعتی باید مؤلفه های زیست محیطی به عنوان پیوست حقیقی مورد توجه قرار گرفته و زمینه رشد و بالندگی جوامع را ببینیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اردبیل گفت: دولت نگاه ویژه ای به فعالیت های این حوزه دارد و سازمان محیط زیست به عنوان یک سازمان حاکمیتی و نظارتی سعی دارد تا در حوزه آب، هوا و خاک مانع از آلودگی ها و مسایل ناهمگون توسعه ای گردد.

دبیر شعار دولت مردمی رئیسی را مردم داری، پاکدستی و در عین حال پرکاری خاطرنشان کرد و اضافه نمود: از مدیران دولت سیزدهم انتظار می رود در انجام وظایف و تقویت راستا توسعه و پیشرفت جامعه کوشش شبانه روزی انجام داده و در این راستا با پرکاری خلأهای گذشته را برطرف نمایند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در عین پرکاری باید مدیریت ها در این دوره منطقی و به دور از افراط و تفریط باشد تا ما بتوانیم به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اردبیل اضافه نمود: ضرورت دارد در شرایط کنونی فضا و بستر به سمت بهبود کارها به پیش رفته و زمینه حرکت تحولی را در جامعه ببینیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 فروردین 1401 بروزرسانی: 31 فروردین 1401 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1470

به "مدیران دولت سیزدهم به دور از افراط و تفریط معقول عمل نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیران دولت سیزدهم به دور از افراط و تفریط معقول عمل نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید