بازسازی منزل: بازسازی و بازسازی شبکه برق 14 روستای ملکان

به گزارش مجله پیوند، رئیس اداره برق شهرستان ملکان گفت:طرح اصلاح، بازسازی و بازسازی شبکه برق 14 روستای این شهرستان با 50 میلیارد ریال هزینه آغاز شد.

بازسازی منزل: بازسازی و بازسازی شبکه برق 14 روستای ملکان

جهت دریافت خدمات بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران از تبریز ،اسدزاده رئیس اداره برق شهرستان ملکان گفت: با اجرای طرح اصلاح، بازسازی و بازسازی شبکه برق تمامی عیوب شبکه برق در 14 روستای این شهرستان برطرف می گردد و مشکل قطعی برق به خاطر افت ولتاژ و قطع شدن سیم های برق برطرف خواهد شد.

اسدزاده اضافه کرد:در این طرح تیر برق هایی که مانع اجرای طرح هادی در روستا می شدند نیز جابجا خواهند شد و مشکل بوجود آمده در زمینه اجرای این طرح نیز برداشته می گردد.

وی گفت:هم اکنون در روستا های پرچین بلاغ وقره چناق این طرح در حال اجراست و تا خاتمه سال در 12 روستای دیگر نیز این طرح عملیاتی خواهد شد.

رئیس اداره برق ملکان اضافه کرد:در اجرای این طرح سیم های 3 رشته برداشته شده وبه جای آن سیم های 5 رشته استفاده خواهد شد وافت ولتاژ به این ترتیب برطرف می گردد.

اسدزاده اظهار امیدواری کرد با اتمام این طرح دیگر شاهد قطعی برق در روستا ها نباشیم.

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 دی 1400 بروزرسانی: 22 دی 1400 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1375

به "بازسازی منزل: بازسازی و بازسازی شبکه برق 14 روستای ملکان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی منزل: بازسازی و بازسازی شبکه برق 14 روستای ملکان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید