مسیرهای منتهی به مسجد مقدس جمکران مسدود می شود

به گزارش مجله پیوند، تهران (پانا) - رئیس شورای اطلاع رسانی استان قم از لغو تمام برنامه های نیمه شعبان خبر داد و گفت: تمام مسیرهای منتهی به مسجد مقدس جمکران در روزهای هشتم و نهم فروردین مسدود می شود.

مسیرهای منتهی به مسجد مقدس جمکران مسدود می شود

رئیس شورای اطلاع رسانی استان قم از لغو تمام برنامه های نیمه شعبان خبر داد و گفت: تمام مسیرهای منتهی به مسجد مقدس جمکران در روزهای هشتم و نهم فروردین مسدود می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، بیژن سلیمان پور شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به لغو تمامی برنامه های نیمه شعبان اظهار کرد: برابر مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا یکشنبه و دوشنبه 8 و 9 فروردین ماه از ورود هرگونه خودرو با پلاک غیربومی به شهر قم ممانعت به عمل می آید.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم یادآور شد: از تمام هموطنان عزیز می خواهیم از حرکت و مراجعه به سمت استان قم خودداری کنند چرا که هیچ گونه برنامه ای به مناسبت نیمه شعبان در قم برگزار نخواهد شد.

وی اضافه کرد: محدودیت های ترافیکی داخل شهر قم نیز فردا و پس فردا برقرار خواهد شد و تمام مسیرهای منتهی به مسجد مقدس جمکران اعم از بلوار پیامبر اعظم، بلوار مرجعیت و… مسدود خواهد شد.

سلیمان پور اظهار داشت: هیچ گونه ایستگاه صلواتی، مراسم و برنامه رسمی تجمعی به این مناسبت برگزار نخواهد شد و برنامه های این مناسب به صورت مجازی و از صداوسیما پخش می شود.

وی با بیان اینکه همه این تصمیمات مطابق با دستورات ستاد ملی کرونا و از بیم افزایش شیوع بیماری در کشور است شرح داد: از همه هموطنان عزیز و شهروندان قم می خواهیم در منازل خود برنامه های تدارک دیده شده به این مناسبت را از طریق فضای مجازی و شبکه های تلویزیونی مشاهده کنند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 22 فروردین 1400 بروزرسانی: 22 فروردین 1400 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1004

به "مسیرهای منتهی به مسجد مقدس جمکران مسدود می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسیرهای منتهی به مسجد مقدس جمکران مسدود می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید