تور دهلی: ممنوعیت پروازهای هند و پاکستان به ایران

به گزارش مجله پیوند، طبق اعلام سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری پروازهای هند و پاکستان به ایران و بالعکس ممنوع شد.

تور دهلی: ممنوعیت پروازهای هند و پاکستان به ایران

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور دهلی ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

محمدحسن ذیبخش، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری، با اشاره به تصمیمات وزارت بهداشت در مورد پروتکل های مراقبت بهداشتی مرزی در مسافرت های هوایی و بعلاوه شناسایی ویروس جهش یافته کرونا، از ممنوعیت پروازها به دو کشور هند و پاکستان و بالعکس، از ساعت 24 امشب اطلاع داد.

پیش از این، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه ای به وزیر کشور بر توقف نقل وانتقال مسافر از هندوستان تاکید نموده بود. بعلاوه، طبق اعلام سخنگوی ستاد ملی کرونا ایرانیانی که از هند و پاکستان قصد ورود قانونی به ایران را دارند، به غیر از تست منفی PCR، باید در بازگشت به هزینه خودشان 14 روز قرنطینه شوند.

لازم به ذکر است که بنا بر گفته سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری، پرواز برنامه ای بین ایران و هند وجود ندارد و در حال حاضر پروازها محدود و به صورت موردی انجام می گردد. پذیرش مسافر کانکشن از کشورهای مذکور نیز ممنوع خواهد بود.

اگر قصد خرید بلیط هواپیما به هر یک از مقصدهای داخلی یا خارجی را دارید، با یاری موتور جست وجوی پرواز خبرنگاران می توانید به آسانی فهرستی از فروشندگان معتبر را مشاهده و مقرون به صرفه ترین بلیط را بخرید.

منبع: کجارو / خبرگزاری صدا و سیما
انتشار: 20 فروردین 1401 بروزرسانی: 20 فروردین 1401 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1458

به "تور دهلی: ممنوعیت پروازهای هند و پاکستان به ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دهلی: ممنوعیت پروازهای هند و پاکستان به ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید