نحوه برگزاری ترم جدید برای دانشجویان جدیدالورود

به گزارش مجله پیوند، وزیر علوم با شرح نحوه برگزاری ترم جدید برای نودانشجویان گفت: همه ترم دانشجویان جدیدالورود در دانشگاه ارائه نخواهد شد.

نحوه برگزاری ترم جدید برای دانشجویان جدیدالورود

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش مهر، منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری امروز در نشست معاونان آموزشی دانشگاه ها گفت: دانشجویانی که سال جاری به وسیله آزمون سراسری که روز های آینده برگزار می گردد در دانشگاه ها پذیرفته شوند به امید خدا در انتها مهرماه و اوایل آبان ماه ثبت نام می شوند.

وی ادامه داد: کوشش مؤسسات آموزش عالی این است که برای چند هفته هم که شده این دانشجویان را در محیط دانشگاه پذیرا باشند طبیعی است همه ترم با شرایطی که الان پی ریزی می گردد در دانشگاه ارائه نخواهد شد.

وزیر علوم اضافه نمود: درواقع به نوعی ترکیبی و تلفیقی ترم برای آن ها ارائه می گردد آشنایی این دانشجویان با محیط دانشگاه، اساتید و امکانات دانشگاه آن ها را در خانواده دانشگاه بهتر جای می دهد.

وی گفت: امیدواریم هرچه زودتر شاهد رفع شدن مسائل ناشی از شیوع این بیماری باشیم.

منبع: فرارو
انتشار: 15 مهر 1399 بروزرسانی: 15 مهر 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 627

به "نحوه برگزاری ترم جدید برای دانشجویان جدیدالورود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه برگزاری ترم جدید برای دانشجویان جدیدالورود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید